föresten... på min gamla skola så loggade vi in på administratörens "konto" när vi skulle göra vissa saker...
Användarnamn: admin
Lösen: admin
kan funka:/
å så körde vi me denna också
användarnamn: guest
lösen: guest
Skulle bli väldigt förvånad om de upptäckte något över huvud taget. Antagligen kommer du bara bli busted ifall någon ser dig sitta och ladda hem, tvivlar starkt på att nån admin sitter och kollar igenom all trafik till och från skolan.
Och som sagt, det värsta som kan hända är väl att någon ber dig sluta eller kanske stänger av dig från nätverket. En polisanmälan känns väl ändå inte rimligt..?
Jag sitter atm och laddar ner i 1mb på skolan. Vilket är väldigt snabbt för mig. Då jag ligger på 300kb/s hemma. Så jag tänkte ta tillfället i akt å ladda ner lite här. Men finns det någon chans att de märker något? Och om det finns något sätt för dem att se det. Kan jag dölja mig på något sätt?
/Mvh Klos
Hoppas du har en extern hårddisk annars blire svårt att få hem det
Jag sitter atm och laddar ner i 1mb på skolan. Vilket är väldigt snabbt för mig. Då jag ligger på 300kb/s hemma. Så jag tänkte ta tillfället i akt å ladda ner lite här. Men finns det någon chans att de märker något? Och om det finns något sätt för dem att se det. Kan jag dölja mig på något sätt?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!