2009-02-24, 16:31
Medlem
Carleoneyähs avatar
Jag hade med mig min bärbara dator till skolan, och tankade. I två år ungefär höll jag på med det, ingen it-kille kom någonsin och snackade med mig..
Citera
2009-02-24, 16:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klos_
Haha Laddar ner GTA 4 på 14gb =P
Min ABSOLUT maximala hastighet är 270kb/s, och jag har tankat GTA IV två gånger
Citera
2009-02-24, 16:39
Medlem
martiness avatar
Har tankat massor på skolan, dels i Novell, och dels i våra egna skoldatorer utan novell. Har aldrig hänt något, och kommer aldrig göra det heller.
Citera
2009-02-24, 18:55
Medlem
ooh...s avatar
föresten... på min gamla skola så loggade vi in på administratörens "konto" när vi skulle göra vissa saker...
Användarnamn: admin
Lösen: admin
kan funka:/
å så körde vi me denna också
användarnamn: guest
lösen: guest
Citera
2009-02-24, 19:23
Medlem
klos_s avatar
Novell? Är det antivirus/brandvägg eller något? Jag tror de kör med något som heter Tend på vår skola.
Citera
2009-02-24, 19:34
Medlem
dobbelinas avatar
Citat:
Hej!

Jag sitter atm och laddar ner i 1mb på skolan. Vilket är väldigt snabbt för mig. Då jag ligger på 300kb/s hemma.
/Mvh Klos
Hi hi !, Tanka bilen genom sugrör
Citera
2009-02-24, 19:41
Medlem
klos_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dobbelina
Hi hi !, Tanka bilen genom sugrör

Svamp?
Citera
2009-02-24, 20:13
Medlem
zockerzylts avatar
Som andra tidigare sagt: tanka på! Det värsta som kan hända är ju att du får en tillsägelse om att sluta upp med det.
Citera
2009-02-24, 21:33
Medlem
klos_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zockerzylt
Som andra tidigare sagt: tanka på! Det värsta som kan hända är ju att du får en tillsägelse om att sluta upp med det.

Okey. Får bli så då. Antar att de inte vill anmäla en direkt. Dålig pr.
Citera
2009-02-24, 21:39
Medlem
d3vions avatar
Skulle bli väldigt förvånad om de upptäckte något över huvud taget. Antagligen kommer du bara bli busted ifall någon ser dig sitta och ladda hem, tvivlar starkt på att nån admin sitter och kollar igenom all trafik till och från skolan.

Och som sagt, det värsta som kan hända är väl att någon ber dig sluta eller kanske stänger av dig från nätverket. En polisanmälan känns väl ändå inte rimligt..?
Citera
2009-02-24, 23:40
Medlem
fisken420s avatar
Citat:
Hej!

Jag sitter atm och laddar ner i 1mb på skolan. Vilket är väldigt snabbt för mig. Då jag ligger på 300kb/s hemma. Så jag tänkte ta tillfället i akt å ladda ner lite här. Men finns det någon chans att de märker något? Och om det finns något sätt för dem att se det. Kan jag dölja mig på något sätt?

/Mvh Klos

Hoppas du har en extern hårddisk annars blire svårt att få hem det
Citera
2009-02-24, 23:46
Medlem
Citat:
Hej!

Jag sitter atm och laddar ner i 1mb på skolan. Vilket är väldigt snabbt för mig. Då jag ligger på 300kb/s hemma. Så jag tänkte ta tillfället i akt å ladda ner lite här. Men finns det någon chans att de märker något? Och om det finns något sätt för dem att se det. Kan jag dölja mig på något sätt?

/Mvh Klos

Ja, i morgon kommer polisen och tar dig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in