2010-04-24, 23:44
Citat:
Ursprungligen postat av goseigen
För att säga något om det som händer. Jag drar bara slutsatserna, men det är svårt för mig att tro att Madde bara har ridit samma häst under 8 års tid. De förlovade sig förra sommaren och det var efter den nu utropade händelsen. Säkerligen hade Madde full koll på det där, om inte annat så genom farsan. Jag menar, han är ju kung och måste hålla koll på ungarna.
Är inte så säker på det, tror inte att Snärtan prasslat (hon är för dryg och kräsen samt risken är större för henne om det upptäcks). Tora verkar ha skrutit om det bland sina vänner men det har inte kommit ut förrän denna vecka. Jonas gick säkert inte till Snärtan och talade om det (de förlovade ju sig efter det att han varit otrogen). Om inte taxichaffisen den natten ringde och talade om det för Knugen kan han inte heller ha vetat om det.
Det skulle vara intressant att veta hur mycket Tora fick betalt för sitt "Kiss och tell". Gissar på en halv miljon norska kronor eller mera samt mediatystnad i 3 månader.
Tycker att det mesta talar för sig själv denna vecka. Tisdag: Tora "talar ut". Inga kommentarer eller dementier från hovet (eller JB själv) utan hovet bad media lämna paret i fred. Paret gick sen på "rådgivning" och nu går de skilda vägar samtidigt som Snärtan flyger bort till kompisen Sofi i NY. Tror att Snärtan visste att något var fel samt var osäker på förhållandet, de hade haft problem redan innan men detta blev droppen.
Nu är Snärtan ute på banan igen.