2015-12-09, 23:37
Medlem
Commissarys avatar
Kollade bara lite snabbt... men varför pratar hon engelska. Skavlan är väl norsk?
Citera
2015-12-10, 00:04
Medlem
AdamBombs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Commissary
Kollade bara lite snabbt... men varför pratar hon engelska. Skavlan är väl norsk?
Blir ju svårt för Fyllot och Jamie Oliver att hänga med annars...
Citera
2015-12-10, 07:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Commissary

Det var bara engelsk-språkiga gäster med så det var inte så märkligt. Både Adele, Jamie Oliver och Chris har ju engelska som modersmål. Det hade ju varit lite oförskämt att sitta och prata svenska då, eller hur?
Citera
2015-12-10, 07:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2006
... att hon har en felaktig och förljugen självbild när hon väljer att ställa upp i Skavlan och samtidigt påstår att hon inte vill inte vara i centrum.

Hon säger ju också att det är någonting som hon jobbar med att bli bättre på. Att vara med i Skavlan kan väl vara en del av det "arbetet".
Citera
2015-12-10, 07:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JagHarEnLiten
Hon menar nog att det är orättvist att hon inte får bestämma att det bara är sockersöta reportage som media förmedlar.

Ja, i din förljugna fantasi är det nog så ja. Lägg dig ner och fortsätt dröm sött du.
Citera
2015-12-10, 08:50
Medlem
Madeleine har en säregen och oförutsägbar dubbelnatur
som nog har varit till besvär för kungahuset många gånger.

http://www.svd.se/radiochef-till-att...ine/om/sverige

http://www.svd.se/kritik-forvanar-prinsessan-madeleine
Citera
2015-12-11, 17:16
Medlem
ace_secs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mittenskitten
sjukt vacker är hon på denna bild från igår i alla fall!
http://www.svenskdam.se/wp-content/u...Madeleine3.png

edit: är det någon som vet vilken tiara det är som madeleine har? så himla fin.

edit2: denna var det tydligen http://www.svenskdam.se/2015/12/made...-till-fastern/
prinsessan margarethas kokoshnikdiadem.

Lånad från en faster som har anknytning till Prinsessan Margaretha, tror jag det var. Har aldrig tidigare setts i offentliga sammanhang
Citera
2015-12-11, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bamar
Kanonbild! Sveriges vackraste och Sveriges fulaste.

Bildskön är hon inte men hon passar i nobelsammanhang för nåt innanför pannbenet har hon. Till skillnad från vissa vid honnörsbordet. Madeleine såg trevlig och snygg ut vid bordet. Hon passar bra vid såna här tillfällen, synd att hon skyr offentligheten.
Citera
2015-12-11, 18:24
Medlem
Jag kan förstå hennes stress och oro inför att "visa upp sig", alla är faktiskt inte lagda åt det hållet,
men! kan någon förklara för mig om hennes STIRRANDE blick, alltså riktigt uppspärrade ögon, hon ser psyko ut när hon stirrar så. Beror det också på nervositet tro?
Nån källa har jag inte mer än att kolla på ingång till dopet, Nobelfesten, ja name it..
Tyvärr är jag inte så "haj" på det tekniska att jag kan lägga upp bild, sorry.
Citera
2015-12-11, 22:27
Medlem
Kul att se Skavlan ikväll nu. Madeleine skötte sig mycket bra tycker jag, trevlig och soft plus mänsklig som vi alla är.. Vidare, Chris verkar också alltid vara sig själv och inte s.k. göra sig till i olika sammanhang, cred till honom för det. Kul brittisk , s.k. understatement humor verkar han också ha
Citera
2015-12-11, 23:54
Medlem
ace_secs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KIBy
Jag kan förstå hennes stress och oro inför att "visa upp sig", alla är faktiskt inte lagda åt det hållet,
men! kan någon förklara för mig om hennes STIRRANDE blick, alltså riktigt uppspärrade ögon, hon ser psyko ut när hon stirrar så. Beror det också på nervositet tro?
Nån källa har jag inte mer än att kolla på ingång till dopet, Nobelfesten, ja name it..
Tyvärr är jag inte så "haj" på det tekniska att jag kan lägga upp bild, sorry.

Vickan har oxå denna blick. Gener.
Citera
2015-12-12, 00:50
Medlem
Kalasmannens avatar
Förstår inte varför folk tycker att hon är snygg? Jämfört med en lika gammal Silvia så har hon noll att hämta. Visst ser hon bättre ut än Victoria och Sofia, men snygg? Nää...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in