2013-10-10, 19:59
Medlem
Swedehearts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spurr
http://stoppapressarna.se/kungligt/c...tan-vigselring

Det borde väl vara relevant för tråden

Edit: Om det av någon anledning skulle bli så att artikeln försvinner: http://sv.tinypic.com/view.php?pic=2...5#.UlbFxRCCGyU
Äh, men lägg av!! Det är väl ingen stor grej att han inte har vigselringen på sig!? Min man och jag har varit gifta i 14 år och den enda gången han hade på sig sin ring var på själva bröllopsdagen. Ingen som helst big deal.

Jag känner hur många som helst gifta män som inte har sina ringar på sig, och det helt enkelt för att de inte gillar att ha ringar på sig. Jag har heller inte alltid på mig mina ringar.
Citera
2013-10-10, 22:37
Medlem
erp.bs avatar
Det vanliga är väl att det bara är kvinnan som har vigselring?
Citera
2013-10-11, 05:25
Medlem
Swedehearts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erp.b
Det vanliga är väl att det bara är kvinnan som har vigselring?
I USA, och många andra länder, har killar ingen förlovningsring, utan de får inte en ring förrän vid vigseln. Mao. så byts det inte ringar som i Sverige.
Citera
2013-10-11, 20:44
Medlem
Kanske tvingats ta av den för att få den förstorad då fingrarna inte passar ringen
Citera
2013-10-12, 02:12
Medlem
Ja, visst börjar Portföljen se rätt sunkig ut. Men han bryr väl sig inte - har nog aldrig gjort. Spekulationerna är åter igång - hur länge skall det hålla? Är han alkad? Blir Ciggen ensamstående morsa?
Citera
2013-10-12, 17:33
Medlem
Spurrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Swedeheart
Äh, men lägg av!! Det är väl ingen stor grej att han inte har vigselringen på sig!? Min man och jag har varit gifta i 14 år och den enda gången han hade på sig sin ring var på själva bröllopsdagen. Ingen som helst big deal.

Jag känner hur många som helst gifta män som inte har sina ringar på sig, och det helt enkelt för att de inte gillar att ha ringar på sig. Jag har heller inte alltid på mig mina ringar.

Nu vet jag inte om ditt "lägg av" var riktat till mig eller författaren av artikeln, men OM det var åt mig så kan jag ju säga att jag inte kunde bry mig mindre om det bärs vigselring eller ej, tyckte enbart att det borde läggas upp i den här tråden. Struntar för övrigt i prinsessan helt och hållet.

Dock var det en överraskning det där med ringarna, trodde faktiskt att de betydde något, men jag är väl gammalmodig.
Citera
2013-10-12, 17:44
Medlem
Retsinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ziknik
Vilken trashfamilj!
Stackars barn (helt bortsett från tidigare "meriter" och övriga släkten).
Chris ser riktigt fyllefet ut. Deras äktenskap kommer att vara över inom kort pga att chris doppar veken i lösaktiga slinkor.
Citera
2013-10-12, 18:54
Medlem
Swedehearts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spurr
Nu vet jag inte om ditt "lägg av" var riktat till mig eller författaren av artikeln, men OM det var åt mig så kan jag ju säga att jag inte kunde bry mig mindre om det bärs vigselring eller ej, tyckte enbart att det borde läggas upp i den här tråden. Struntar för övrigt i prinsessan helt och hållet.

Dock var det en överraskning det där med ringarna, trodde faktiskt att de betydde något, men jag är väl gammalmodig.
Det var väl inte direkt riktat mot någon speciellt, utan generellt till alla de som gör en big deal av att nån inte har sin ring på sig. Det är ju i slutändan inte ringarna som är det viktigaste, utan att man är committed to each other. Man kan vara gift utan att ha ringar över huvud taget.
Citera
2013-10-20, 20:25
Medlem
JagHarEnLitens avatar
På bilderna ser hon ut att vara rätt ordentligt på tjocken, vilket får mig att undra om Fimpen verkligen avlades på rätt sida om bröllopet. När är det dags egentligen?
Citera
2013-10-21, 07:28
Medlem
Ronilles avatar
Slutet av mars, början av april om jag förstår det hela rätt. Fast man kan inte spekulera om vikten, dels för att alla går så otroligt olika upp i vikt under olika tidpunkter under graviditeten.

En del går upp 10 kg direkt och andra spurtar i slutet. Dock är det pinsamt att pressen refererar till hennes som höggravid. Nej, man är inte höggravid förrän i vecka 35 och framåt.

Någon som läst Elle-artikeln än? Känns onekligen om att hon försvarar Chris med citat såsom "det är Chris och jag mot världen".

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article17689567.ab
Citera
2013-10-23, 12:06
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Tvistar kunglologerna fortfarande eller vet vi nu om ungen blir en H.K.H. eller inte?
Citera
2013-10-23, 12:37
Medlem
P55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagHarEnLiten
Tvistar kunglologerna fortfarande eller vet vi nu om ungen blir en H.K.H. eller inte?

Nej, jag tror inte det. Jämför med kungens systrars barn. Det är ingen av dem som har kunglig titel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in