2013-06-08, 19:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av yoloswagetc
Är du galen! Han grät ju nästan när hon kom in i kyrkan. Och de såg ut att knappt kunna sjunga av nervositet och kärlek.
ja men det var för han hade dåligt samvete. Han kanske grät för hon är vacker. det kan man tycka nån är utan att vara kär!
Citera
2013-06-08, 19:09
Medlem
E.Merckxs avatar
Citat:
TigerKid skrev

Hans arbetsgivare kanske inte accepterar att han är borta så mycket? Amerikaner har ju inte semestrar som vi.

Kanske anses det inte lämpligt för en prinsessmake att jobba med hedgefonder? I radio härom dagen talades (minns inte vem) om att Chris skulle lovat att inte göra något med svenska bolag. Att det kunde ge negativ publicitet för kungahuset då sådana fonder spekulerar i nergång, typ tjänar på andras olycka. Att det skulle kunna uppfattas som att han "slaktar" [svenskt företag].

Kanske vill pappa kungen att han skaffar sig ett mer passande jobb?

Di skriver nu:

"Carlos Cancino, grundare av pr-byrån Konsensus, menar att bröllopet är en pr-mässig fullträff för affärsmannen Christopher O’Neill.

Som jag förstått det var både herr O’Neill och hedgefonden helt okända fram till nu. Giftermålet har gett honom spaltkilometer i internationell press och har satt honom och firman på kartan”, säger Carlos Cancino till Di."
http://www.di.se/artiklar/2013/6/7/m...-pa-brollopet/

Tydligen har Chris bjudit in en lång rad finansfolk och miljardärer till bröllopet.
Citera
2013-06-08, 19:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Vad gjorde hon där när alla andra var på Grand?
Jag menar grand. skrev fel
Citera
2013-06-08, 19:16
Medlem
Locutus-of-Borgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av curiousfanskapet
Borde inte apanaget gå lite mer till hovstallet! Kortegen ser stökig ut! Enda hästarna som rider riktigt brevid varandra är ihopkopplade.
Pinsamt.. Det var en fröjd för ögat att se kortegen av det engelska bröllopet.
Där såg avstånden ut att ha gjorts med linjal.
Kungens avkommor borde överhuvudtaget inte få ta del av din och min peng (apanaget)! Jamenar, vad har Ciggen överhuvudaget bidragit med förutom att belasta, i förlängningen din och min ekonomi? Näe, jag tror att Chrissnubben kommer att dra så fort tillfälle ges, gräset är alltid grönare på andra sidan. Att vakna upp med Ciggen var eviga morgon, hurv... Det skulle vara klädsamt om dessa snyltare faktiskt drog in lite deg i stället för att bara göra av med.
Citera
2013-06-08, 19:16
Bannlyst
Citat:
Dåliga vibbar när brudgummen står och vaggar och ser ut att stupa tyngre än en kyrkopelare vilken sekund som helst.
Vilar man inte och ser till och är fräsch dagen innan bröllopet?!!
Visar bara hur oseriöst detta bröllop är.

Hur många år tippar ni det håller?

Jag slänger in 3 år

De var ute till sent och de sov inte heller tillsammans!

http://www.expressen.se/nyheter/prin...lsade-pa-alla/
Citera
2013-06-08, 19:17
Bannlyst
Citat:
Dåliga vibbar när brudgummen står och vaggar och ser ut att stupa tyngre än en kyrkopelare vilken sekund som helst.
Vilar man inte och ser till och är fräsch dagen innan bröllopet?!!
Visar bara hur oseriöst detta bröllop är.

Hur många år tippar ni det håller?

Jag slänger in 3 år
Jag slår vad om mindre än 1 år!
Citera
2013-06-08, 19:19
Bannlyst
De har redan bestämt detta att de ska skilja sig om 1 år och att madeleine då får halva förmögenheten som hon sen kan leva på. Hon har dåligt samvete att leva på folk skattepengar så detta är ett arrangerat bröllop.
Citera
2013-06-08, 19:22
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Orronbolle
De har redan bestämt detta att de ska skilja sig om 1 år och att madeleine då får halva förmögenheten som hon sen kan leva på. Hon har dåligt samvete att leva på folk skattepengar så detta är ett arrangerat bröllop.

Om hon har dåligt samvete så tror jag snarare det är inför sin pappa än inför skattebetalarna.

Apanaget minskar väl förresten inte för att Madelieine gifter sig.
Citera
2013-06-08, 19:28
Medlem
Locutus-of-Borgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Orronbolle
Tror inte att hon har dåligt samvete för att leva på (att suga ut) oss, snarare verkar det vara så att Chrisskillen äntligen vaknat upp och insett vad han gett sig in i. Stackars jävel...
Citera
2013-06-08, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pope666
Är det många miljoner svenskar som sitter o kollar på bröllopet på teve?
Frågade folk på jobbet om de skulle se bröllopet de flesta struntade i det. Några visste inte ens att det gick idag.

Men ingen vill erkänna att dom faktiskt gör det
http://gfx.svd-cdn.se/multimedia/arc...0_1044488a.gif
Citera
2013-06-08, 19:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Locutus-of-Borg
Tror inte att hon har dåligt samvete för att leva på (att suga ut) oss, snarare verkar det vara så att Chrisskillen äntligen vaknat upp och insett vad han gett sig in i. Stackars jävel...
Jaha ångrat sig men iof de kommer leva anonymt som vilka som helst där i NY!
Citera
2013-06-08, 19:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Om hon har dåligt samvete så tror jag snarare det är inför sin pappa än inför skattebetalarna.

Apanaget minskar väl förresten inte för att Madelieine gifter sig.
Jo hon kanske avstår apanage nu för han kan försörja henne nu....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in