Citat:
Ursprungligen postat av SnigelUno
Titeln är oväsentlig för bostadsort. Antingen får han den eller inte. Inte en chans att de bosätter sig i Sverige. Han arbetar i NY och har sin försörjning där. Och försörjning kommer han att behöva när han ska bekosta Ciggens slapparliv.
Däremot är det en intressant fråga om huruvida han får en titel eller ej. Jag tvekar ärligt talat, precis som jag tvekar att Utviket (Hennes Kugsugande Höghet Prinsezzan Sofia af Slitz) får en också när hon knyter banden med Gaffeln.
Titeln är oväsentlig för bostadsort. Antingen får han den eller inte. Inte en chans att de bosätter sig i Sverige. Han arbetar i NY och har sin försörjning där. Och försörjning kommer han att behöva när han ska bekosta Ciggens slapparliv.
Däremot är det en intressant fråga om huruvida han får en titel eller ej. Jag tvekar ärligt talat, precis som jag tvekar att Utviket (Hennes Kugsugande Höghet Prinsezzan Sofia af Slitz) får en också när hon knyter banden med Gaffeln.
Han får ingen rätt att bli försörjd. Tvärtom så är det snarare så att kungahuset får en lättnad då Ciggen kommer försörjas av honom.
Det är absolut inte omöjligt. Om han däremot får en prinstitel är ytterst osäkert.
De talar svenska med varandra. Ciggens tyska är inte bättre än vanlig skoltyska.
Nu har jag inte haft tid att läsa på om detta kommande giftermål, men att han får prinstitel är väl helt uteslutet? Han skulle då stiga högre i rang än Madeleine, och biologiska ska alltid vara högst i rang. Lika litet som Daniel kunde bli kung. Däremot kanske nån hertigtitel eller vad det nu kan tänkas bli, om det ens blir någon titel.