Flashback bygger pepparkakshus!
2012-10-25, 23:25
Medlem
HaRRys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asswombat
Madde har ju förresten redan varit förlovad en gång. Vad tror ni, varar den här längre eller kortare tid?

kommer INTE bli den sista heller kan jag lova
Citera
2012-10-25, 23:28
Bannlyst
Tydligen ska hon fortsätta att få "apa-pengar" från svenska folket, inget bra då hon kommer att leva ett världsfrånvänt överklassliv i New York, låt maken och svärfar betala hennes shoppingrundor istället.
Citera
2012-10-25, 23:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HaRRy

jag tror på detta jag med!
Citera
2012-10-25, 23:51
Medlem
Jimbos avatar
Hon gör ju givetvis det här för att knäppa Sofia på näsan. Hon vill förlova sig före Gaffeln och Utviket. Hon vill inte vara sist.
Citera
2012-10-26, 00:05
Medlem
Sigma:Rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rafina
Tycker att Chris oxå borde föräras ett värdigt smeknamn, nu när han ev. skall gifta sig med Ciggen. Finanskille, katolik, själv rökare....hjälp till att spåna....Lill-Påven, Oblatet, Cigarettändaren, Biskopen, Plånboken, Hyresvärden, Påsbäraren, Barnvakten, Kaffepojken, Samtycket, Fondportföljen.....det står stilla, inget som känns "rätt".
O'Neill är ett Irländskt namn så varför inte dra till med klassikern "Paddy"? Alternativt försvenskat till Paddan.
Citera
2012-10-26, 00:11
Bannlyst
Tydligen har den här bloggaren massa känslig info om Chris!
http://classe-kinzakenza.blogspot.se/
Citera
2012-10-26, 00:20
Medlem
Wronskianens avatar
Någon som vet hur förmögen Chris är? Mångmiljonär eller miljardär?
Citera
2012-10-26, 00:21
Medlem
wonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnigelUno
Titeln är oväsentlig för bostadsort. Antingen får han den eller inte. Inte en chans att de bosätter sig i Sverige. Han arbetar i NY och har sin försörjning där. Och försörjning kommer han att behöva när han ska bekosta Ciggens slapparliv.

Däremot är det en intressant fråga om huruvida han får en titel eller ej. Jag tvekar ärligt talat, precis som jag tvekar att Utviket (Hennes Kugsugande Höghet Prinsezzan Sofia af Slitz) får en också när hon knyter banden med Gaffeln.

Titeln är oväsentlig för bostadsort. Antingen får han den eller inte. Inte en chans att de bosätter sig i Sverige. Han arbetar i NY och har sin försörjning där. Och försörjning kommer han att behöva när han ska bekosta Ciggens slapparliv.

Däremot är det en intressant fråga om huruvida han får en titel eller ej. Jag tvekar ärligt talat, precis som jag tvekar att Utviket (Hennes Kugsugande Höghet Prinsezzan Sofia af Slitz) får en också när hon knyter banden med Gaffeln.
Han får ingen rätt att bli försörjd. Tvärtom så är det snarare så att kungahuset får en lättnad då Ciggen kommer försörjas av honom.
Det är absolut inte omöjligt. Om han däremot får en prinstitel är ytterst osäkert.

De talar svenska med varandra. Ciggens tyska är inte bättre än vanlig skoltyska.

Nu har jag inte haft tid att läsa på om detta kommande giftermål, men att han får prinstitel är väl helt uteslutet? Han skulle då stiga högre i rang än Madeleine, och biologiska ska alltid vara högst i rang. Lika litet som Daniel kunde bli kung. Däremot kanske nån hertigtitel eller vad det nu kan tänkas bli, om det ens blir någon titel.
Citera
2012-10-26, 00:37
Medlem
erp.bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HaRRy

På vilka grunder kan du lova det?
Citera
2012-10-26, 00:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Zildijan
Exakt, en prinsessa förlorar oskulden på bröllopsnatten.....

Ta inte ifrån mig mina illusioner nu!

Inte en chans att hon är oskuld så söt som hon är
Citera
2012-10-26, 00:53
Medlem
erp.bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Megaforce
Det är nog viktigare hur hans tyska låter. På den fina internatskola i Schweiz som han gått på så brukar man lära sig såväl tyska som franska. Då Madde har tyska som modersmål så har han nog haft fördel av att kunna god tyska, inte minst när han skall språka med svärmor..

När fick Madde tyska som modersmål? Mig veterligen så är hon svenska, uppvuxen i sverige, med svenska som modersmål.
Citera
2012-10-26, 00:55
Medlem
Gr0lschs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cillyy
Usch Vad jag tycker hon är pinsam. Först lurad och utskämd av Jonas, klarar inte av att vara kvar i Sverige utan flyr som en bortskämd skitunge till ny där hon lever ett patetiskt "sex and the cityliv". Tycker den här förlovningen känns konstlad och desperat. Om hon hade fått som hon velat hade hon varit gift med Jonas och haft ngr barn. Men han ville ju inte ha henne så då ryker hon tag i titelsjuka chris.

Tycker deras inspelade Tillkännagivande känns krystat och konstigt och hennes hysteriska leende och stirrande på chris är nog ett försök till att se kär ut. Lustigt

Du slog huvudet på spiken! Inte nog med det så kommer vi väll snart ha en ny "Elin" som alla ska tycka synd om när det kommer fram och inte helt oväntat att han knullat runt på löpande band.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in