2012-10-25, 15:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av denfattigariddaren
Vadå hon e ju prinsessa för tusan!! Klart hon ska ha bästa blinget

Klart hon ska! Men när Chris kommer och försöker bräda vår jordnära folkkära Daniel, då får det Chris att se ut som en douche.
Citera
2012-10-25, 15:29
Medlem
bombaccis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnigelUno
Titeln är oväsentlig för bostadsort. Antingen får han den eller inte. Inte en chans att de bosätter sig i Sverige. Han arbetar i NY och har sin försörjning där. Och försörjning kommer han att behöva när han ska bekosta Ciggens slapparliv.

Däremot är det en intressant fråga om huruvida han får en titel eller ej. Jag tvekar ärligt talat, precis som jag tvekar att Utviket (Hennes Kugsugande Höghet Prinsezzan Sofia af Slitz) får en också när hon knyter banden med Gaffeln.

Han har ju dragit ekonomisk jackpott. Han behöver aldrig mer arbeta om han inte vill. Det är de svenska skattebetalarna som får försörja dem.

Sedan lär han kunna dra nytta av sitt giftermål affärsmässigt med.

Häftig titel att signera med.

Tror inte Sveriges duger åt dem riktigt. Sverige kan vara roligt att besöka ibland o kolla på hur litet det är men till vardags så är det ju såklart new york, los angeles osv som gäller. Mest komma hem o säga hej o ta emot hyllningarna ibland, samt få lite extra cash

Svenska folket är så lättlurat

Grattis Madde och Chris.
Citera
2012-10-25, 15:31
Medlem
Fy fan, vad 'stiff' Mr Chris O'Neill verkar vara då. Han ser väldigt gammal ut, även om han "bara" är 8 år äldre. Det där framförandet de hade om att de nu har förlovat sig och att bröllop väntar i sommar var fan det mest fantasilösa och påklistrat jag någonsin skådat.
Citera
2012-10-25, 15:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ritinkin
Fy fan, vad 'stiff' Mr Chris O'Neill verkar vara då. Han ser väldigt gammal ut, även om han "bara" är 8 år äldre. Det där framförandet de hade om att de nu har förlovat sig och att bröllop väntar i sommar var fan det mest fantasilösa och påklistrat jag någonsin skådat.
Han ser väl ut som vilken 40-åring som helst. Tror du sett för mycket plastic fantastic alá Hollywood-stuket.
Citera
2012-10-25, 15:42
Medlem
SnigelUnos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bombacci
Han har ju dragit ekonomisk jackpott. Han behöver aldrig mer arbeta om han inte vill. Det är de svenska skattebetalarna som får försörja dem.
Han får ingen rätt att bli försörjd. Tvärtom så är det snarare så att kungahuset får en lättnad då Ciggen kommer försörjas av honom.
Citat:

Det är absolut inte omöjligt. Om han däremot får en prinstitel är ytterst osäkert.
Citera
2012-10-25, 15:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaymano
Han ser väl ut som vilken 40-åring som helst. Tror du sett för mycket plastic fantastic alá Hollywood-stuket.
Absolut inte, 38 år är inte sådär jättegammalt, men han såg ut att vara betydligt äldre ut än så...
Citera
2012-10-25, 15:58
Medlem
– Vi är alla väldigt lyckliga förstås. Han är en riktig svärmorsdröm, sa drottning Silvia på torsdagsmorgonen.

Det är bara att hoppas att drottning Silvia har rätt , och blir inte ledsen och besviken .
Citera
2012-10-25, 16:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ritinkin
Absolut inte, 38 år är inte sådär jättegammalt, men han såg ut att vara betydligt äldre ut än så...

Håller inte alls med. Han ser annorlunda ut mot oss svenskar men inte äldre. Rejäl kalufs utan gråa hår. Det är ganska ovanligt här.

Sen undrar jag varför ni kallar henne ciggen? Har sökt men bara funnit att hon påstås röka en del. Är det enda orsaken till detta fyndiga namn?
Citera
2012-10-25, 16:02
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sremla
Håller inte alls med. Han ser annorlunda ut mot oss svenskar men inte äldre. Rejäl kalufs utan gråa hår. Det är ganska ovanligt här.

Sen undrar jag varför ni kallar henne ciggen? Har sökt men bara funnit att hon påstås röka en del. Är det enda orsaken till detta fyndiga namn?

smygrökning tror jag hon försökte dölja det
Citera
2012-10-25, 16:04
Bannlyst
En sak är säker och det är att dom är hyfsat kära. Såg ju ut som att dom skulle börja råhångla vilken sekund som helst i videon
Citera
2012-10-25, 16:05
Medlem
Overminds avatar
Varit ihop i 2 år och redan förlovade? Wow!

De går fort framåt inom kändisvärlden. Nu är allt så jävla bra och "vi är så lyckliga" men om ett år har de gjort slut och Madeleine säger att han var ett svin och bla bla bla.

För övrigt får jag känslan av översittarklass på honom. En douchebag. Inte en enda bild ser han avslappnad eller glad ut. Han ser jävligt allvarlig ut.
Citera
2012-10-25, 16:07
Medlem
sWeePerrs avatar
Citat:

Tror inte Sveriges duger åt dem riktigt. Sverige kan vara roligt att besöka ibland o kolla på hur litet det är men till vardags så är det ju såklart new york, los angeles osv som gäller. Mest komma hem o säga hej o ta emot hyllningarna ibland, samt få lite extra cash

Svenska folket är så lättlurat

Grattis Madde och Chris.
Han är sedan tidigare ekonomiskt oberoende.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in