2012-03-30, 18:42
Medlem
P55s avatar
Åjo, lite är du allt eftersom du kallar henne lyxluder. Varför gör du det?
Hon är defintivt inget luder eftersom hon inte säljer sex för pengar.
Däremot är hon född med guldsked i mund, vilket är få förunnat.
Och som prinsessa i Sverige kanske hon inte alltid uppfört sig korrekt, det
finns ju en hel del historier om hennes tonårsliv, sanna, halvsanna eller påhittade
vad vet jag och vad vet du, men ingen rök utan eld om man säger så.

Det stör mig litet eftersom det trots allt är skattebetalarna som betalat hennes uppväxt,
och som hon lever nu enligt skvallret så borde hon avsäga sig allt apanage från sin far
och istället redovisa/fakturera hovet/staten allt som hon gör för Sverige. Hennes övriga
vardagliga liv ska hon betala själv.

Och det gäller även hennes bror C-P och hans flickvän.
Citera
2012-03-30, 19:10
Medlem
teddyB_VBGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P55
Åjo, lite är du allt eftersom du kallar henne lyxluder. Varför gör du det?
Hon är defintivt inget luder eftersom hon inte säljer sex för pengar.
Däremot är hon född med guldsked i mund, vilket är få förunnat.
Och som prinsessa i Sverige kanske hon inte alltid uppfört sig korrekt, det
finns ju en hel del historier om hennes tonårsliv, sanna, halvsanna eller påhittade
vad vet jag och vad vet du, men ingen rök utan eld om man säger så.

Det stör mig litet eftersom det trots allt är skattebetalarna som betalat hennes uppväxt,
och som hon lever nu enligt skvallret så borde hon avsäga sig allt apanage från sin far
och istället redovisa/fakturera hovet/staten allt som hon gör för Sverige. Hennes övriga
vardagliga liv ska hon betala själv.

Och det gäller även hennes bror C-P och hans flickvän.

Nån som snabbt kan dra dessa historier!
Citera
2012-03-30, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JagHarEnLiten
Vem har sagt att hon, (eller någon knuglighet över huvudtaget), lyssnar på ett seminarium. Tittar man i deras kalender så närvarar hon. Det är en viss skillnad.

Ja, och även om hon skulle få för sig att lyssna, så är det ändå inte till någon nytta då knugafamiljen är för svagbegåvade för att någon kunskap ska sätta sig.
Citera
2012-03-30, 19:46
Medlem
P55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av teddyB_VBG
Nån som snabbt kan dra dessa historier!

Någon av dem kanske finns i början av den här tråden, några finns/fanns på andra forum
om henne och några har jag fått från tillförlitliga källor.
Citera
2012-03-30, 20:12
Medlem
teddyB_VBGs avatar
Citat:
Någon av dem kanske finns i början av den här tråden, några finns/fanns på andra forum
om henne och några har jag fått från tillförlitliga källor.
Ok tack, får ta och kolla upp detta!
Citera
2012-03-30, 21:12
Medlem
TröttSvensks avatar
SÄPO är inte med i NYC.
Hon har kontakt med S S och har larm.
Citera
2012-03-30, 21:31
Medlem
P55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TröttSvensk
SÄPO är inte med i NYC.
Hon har kontakt med S S och har larm.

OK, och vad är S S?
Citera
2012-03-30, 21:56
Medlem
Lite bilder på henne i bikini.

http://www.werdyo.com/girls/princess...den-bikini.php
Citera
2012-03-30, 22:19
Medlem
Citat:
OK, och vad är S S?

Aldrig sett en politisk film från USA eller läst en politisk bok? Hört talas om Secret Service? Jänkarnas personskydd för presidenter och andra höjdare
Citera
2012-03-30, 23:27
Medlem
P55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mattep74
Aldrig sett en politisk film från USA eller läst en politisk bok? Hört talas om Secret Service? Jänkarnas personskydd för presidenter och andra höjdare

Jaha ja, tack för informationen, men S S i USA betyder absolut inte Secret Service, du och dina polare har tittat på för mycket film så enkelt och simpelt är det.
Secret Service i USA har en helt annan förkortning, men det är irrevelant i den här tråden.
Citera
2012-03-31, 10:17
Medlem
Citat:
Jaha ja, tack för informationen, men S S i USA betyder absolut inte Secret Service, du och dina polare har tittat på för mycket film så enkelt och simpelt är det.
Secret Service i USA har en helt annan förkortning, men det är irrevelant i den här tråden.

Konstigt, annars brukar Clancy ha med alla korrekta förkortningar för USAs säkerhetstjänster.

För att återgå till Madeleine. I successtionsordningen står följande
Citat:
7 § Tronföljaren må ej anträda resa utrikes utan Konungens vetskap och samtycke. Lag (1921:21).
Jag utgår från att detta gäller Madeleine då hon är tronföljare. Om det inte finns papper på att pappa kungen godkänt hennes vistelse i USA skriftligt så har hon skapat en konstitutionell kris på egen hand och bör fråntas prinsesstiteln.
Citera
2012-03-31, 13:49
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mattep74
Konstigt, annars brukar Clancy ha med alla korrekta förkortningar för USAs säkerhetstjänster.

För att återgå till Madeleine. I successtionsordningen står följande Jag utgår från att detta gäller Madeleine då hon är tronföljare. Om det inte finns papper på att pappa kungen godkänt hennes vistelse i USA skriftligt så har hon skapat en konstitutionell kris på egen hand och bör fråntas prinsesstiteln.

Nu är dock så att det är Knugen som bestämmer om Royal Bimbo ska fråntas prinsesstiteln och bli bara Bimo. Precis som Njuren fick prinstitel av Knugen och blev Prins Daniel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in