2010-08-28, 21:25
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Jag läste på framsidan av en skvallerblaska att Ciggen fryser ut Utviket och kallar henne "lycksökerska".

Heja Utviket! Jag vill se henne i Knugahuset NU!!!

Alltså, va fan! Ciggen kallar Utviket (helt korrekt i och för sig) för lycksökerska. (Ja, jo, jag vet att de blaskorna kanske inte är bästa källan, men i alla fall.) Är det bättre att avlas in i passivitet som Ciggen, eller att det kräver lite ansträngning för att nå dit?
Citera
2010-08-28, 23:00
Medlem
Rutger MacLeans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagHarEnLiten
Heja Utviket! Jag vill se henne i Knugahuset NU!!!?

Det vore en syn att få se Utviket, CP och Snärtan i en "Slitz - Kungaspecial 2011" CP läckert inoljad kråmande på en traktor medan tjejerna gör en pastisch på fäbodjäntan i förgrunden med var sin falukorv i högsta hugg.

Då skulle de för en gång skull göra lite nytta här i världen

.
Citera
2010-08-31, 14:02
Medlem
freeriderXIIs avatar
Madeleine är ju verkligen rar och söt som en gräddtårta. Fler middagar utomlands skulle vara bra för Sveriges reklamvärde.
Citera
2010-09-02, 13:40
Medlem
http://www.gp.se/nyheter/sverige/1.4...ens-dromkvinna

Äntligen en självförtroendeboost för Ciggen. Ska man tippa på att HKH Prinsessan Sofia petar henne på den rankingen antingen 2011 eller 2012, beroende på när det blir bröllop...?
Citera
2010-09-02, 14:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av jojo80
http://www.gp.se/nyheter/sverige/1.4...ens-dromkvinna

Äntligen en självförtroendeboost för Ciggen. Ska man tippa på att HKH Prinsessan Sofia petar henne på den rankingen antingen 2011 eller 2012, beroende på när det blir bröllop...?
Garanterat en köpt undersökning som beställts av Hovet via ett antal bulvaner. Ciggen är nummera ett ras
Citera
2010-09-02, 14:48
Medlem
Ja för tre år sedan hade det varit fullständigt självklart att hon vunnit en sån undersökning, nu blir man nästan lite förvånad. Fram för Jessica Andersson som vinnare i alla såna här tävlingar!
Citera
2010-09-02, 17:20
Medlem
Frågan är varför hennes syster inte tar en topplats där också? Victoria har ju till skillnad från många på listan IQ
Citera
2010-09-02, 17:26
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adminmannen
Frågan är varför hennes syster inte tar en topplats där också? Victoria har ju till skillnad från många på listan IQ

Hur tänkte du nu?
Citera
2010-09-02, 17:54
Medlem
Citat:
Hur tänkte du nu?

Jag tycker helt enkelt att Victoria ser ut att vara en trevligare tjej än många på listan och trevlighet och IQ är för mig viktigare än absolut skönhet.

Sen tror jag att om 10 år ser Madde inte bra ut medan Victoria kommer att stråla
Citera
2010-09-02, 21:04
Medlem
Adjudants avatar
Citat:
Jag tycker helt enkelt att Victoria ser ut att vara en trevligare tjej än många på listan och trevlighet och IQ är för mig viktigare än absolut skönhet.

Sen tror jag att om 10 år ser Madde inte bra ut medan Victoria kommer att stråla

Om 30 år är Hakan lik sin mamma och Ciggen identisk med Fågelskrämman (hennes vinsippande faster på Mallorca).

Tror att om Ciggen ska bli gift (med passande parti) och få familj får hon skynda sig innan rökningen, solandet och festandet tär mera på utseendet.
Senast redigerad av Adjudant 2010-09-02 kl. 21:23.
Citera
2010-09-02, 21:24
Medlem
Citat:
Jag läste på framsidan av en skvallerblaska att Ciggen fryser ut Utviket och kallar henne "lycksökerska".

Heja Utviket! Jag vill se henne i Knugahuset NU!!!

Alltså, va fan! Ciggen kallar Utviket (helt korrekt i och för sig) för lycksökerska. (Ja, jo, jag vet att de blaskorna kanske inte är bästa källan, men i alla fall.) Är det bättre att avlas in i passivitet som Ciggen, eller att det kräver lite ansträngning för att nå dit?

Utviket vs Ciggen på nästa wrestlemania? Kan nog locka en hel del PPV fans att se dessa två i matchen: Slaget om Solliden, vinner utviket får hon gifta sig med gaffeln, vinner ciggen måste utviket lämna gaffeln. No DQ
Citera
2010-09-02, 21:33
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Citat:

IQ????????

VAR hittar du den någonstans? Nämn ett enda, enda litet, uttalande där hennes intelligens kommer fram?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in