2010-06-19, 19:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av takidababy
Finns det en uslare förebild för Sverige än den bortskämda lillsessan?

Först försöker hon sno strålkastarljuset från kronprinsessan genom att gifta sig samma år som henne. När det lilla tilltaget inte lyckades så vägrar hon ens närvara vid kronprinsessans lysning och kommer sedan göra sin stora återkomst lagom till Viktorias stora dag. Så att all uppmärksamhet kommer riktas mot henne.

Ärligt nu, hon är en liten bitch.

Det var ju inte speciellt mycket uppmärksamhet på henne. I princip ingenting, eller vad säger du, takidababy?
Citera
2010-06-19, 22:52
Medlem
Adjudants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jumpcut
När hon skriver ner sitt namn och sin adress så skriver hon Madeleine Bernadotte. Det vet jag av egen erfarenhet. Enligt en hovreporter på Svensk Dam står det även Bernadotte i deras pass och Madeleine var registrerad under namnet Bernadotte när hon studerade. Men tydligen är det bara ett symboliskt användande av släktnamnet för "anpassning". Jävla lurifaxar alltså.

De nämnde det i dagens sändningar (fast då talade de om HKH Prins Njuren) dvs han förlorar sitt efternamn när han nu uppgått i knugahuset. I diplomatpasset kommer det att stå Prins Njure.

Säkert samma för Ciggen och övriga medlemmar av Knugahuset. Sen kanske de vill använda Bernadotte som efternamn ibland. Gaffeln tävlar i racing med det efternamnet exempelvis.
Citera
2010-06-20, 00:01
Medlem
Tror Ni kungen, Vickan och Madde surfar in här?
Citera
2010-06-20, 00:04
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jojoh

Ciggen kanske, för hon kan läsa.
Citera
2010-06-20, 00:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av jojoh
Knugen: är ordblind han har aldrig använt internet. Hakan: är också ordblind men får hjälp av Njuren att använda internet. Ciggen: läser tråden minst en gång i veckan. Källa på detta? Nina Eldh infoboss på Hovet berättade detta under en brunch på Grand Hotell förra helgen.
Citera
2010-06-20, 00:32
Medlem
qu4dros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Engelbrektsplan
Knugen: är ordblind han har aldrig använt internet. Hakan: är också ordblind men får hjälp av Njuren att använda internet. Ciggen: läser tråden minst en gång i veckan. Källa på detta? Nina Eldh infoboss på Hovet berättade detta under en brunch på Grand Hotell förra helgen.
LOL vem fan e hakan,njuren,ciggen
Citera
2010-06-20, 00:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av qu4dro
Hakan=Victoria, Njuren=Daniel Westling & Ciggen=Prinsessan Madde.
Citera
2010-06-20, 00:39
Medlem
Adjudants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qu4dro

Läs här
Citera
2010-06-20, 07:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Engelbrektsplan

Verkligen?
Då vill jag passa på att hälsa till sessan, att jag tycker att hon är en riktig pudding!
Citera
2010-06-20, 12:41
Medlem
fittas avatar
Faktiskt lite förvånad och besviken över att så stor tyngd av ondska lagts över Biträdet när Ciggen egentligen varit minst lika "ful" i sin relation mot honom... som jag nu börjar förstå det?
Citera
2010-06-20, 13:53
Medlem
Snookis avatar
[quote=fitta]Faktiskt lite förvånad och besviken över att så stor tyngd av ondska lagts över Biträdet när Ciggen egentligen varit minst lika "ful" i sin relation mot honom... som jag nu börjar förstå det?[/QUOte
Ja, det stämmer. She's the uber bitch of Sweden, Her Royal Pain in the Ass.
Citera
2010-06-20, 14:02
Medlem
wonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WTFSTHLM
Är inte alla i kungaklanen skattebefriade? Trodde jag i varje fall

Inte om de knegar på eget bevåg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto