Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-06-17, 23:37
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adjudant
Det du nämner är från tråden "Silvia = Alzheimer". Jag undvek medvetet Jokerns trådar hon har flera men ingen allmän skvallertråd:

Silvia = Alzheimer - 477 inlägg 145 914 visningar
Har Silvia opererat näsan? - 96 inlägg 15 042 visningar
Var Silvia oskuld? - 114 inlägg 31 028 visningar
Kungens kompis byter upp sig - Silvia säger: Nej! - 32 inlägg 550 visningar

Sen finns det flera till om Jokern men i andra foradelar som språk, juridik, politik och humorlänkar.

Dags att moderatorn sätter ihop den stora Joker-tråden tycker jag.
Citera
2010-06-17, 23:45
Medlem
Adjudants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagHarEnLiten
Dags att moderatorn sätter ihop den stora Joker-tråden tycker jag.

Nja, om de slås ihop blir det nog obegripligt då de fyra trådarna handlar om olika specifika saker. Men inget hindrar "någon" från att starta den stora skvallertråden om Jokern, där allt om henne kan samlas i fortsättningen.
Citera
2010-06-17, 23:48
Bannlyst
Citat:
Nja, om de slås ihop blir det nog obegripligt då de fyra trådarna handlar om olika specifika saker. Men inget hindrar "någon" från att starta den stora skvallertråden om Jokern, där allt om henne kan samlas i fortsättningen.
Skitsamma, moderator har kontaktas, en STOOR tråd om Jokern behövs.
Senast redigerad av Engelbrektsplan 2010-06-17 kl. 23:53.
Citera
2010-06-17, 23:54
Medlem
Adjudants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Engelbrektsplan
Skitsamma moderator har kontaktas, en STOOR tråd om Jokern behövs.

Nja - Jokern har fyllt pensionär och lär inte alstra så mycket skvaller framöver. Blir ungefär som LIlians tråd i så fall.
Citera
2010-06-18, 00:01
Bannlyst
Citat:
Nja - Jokern har fyllt pensionär och lär inte alstra så mycket skvaller framöver. Blir ungefär som LIlians tråd i så fall.
Hon har NAZISTkopplingar, boxtar ansiktet varje år, lider av alzheimers och ryktas uppskatta sherry lite väl mycket... Det finns material för en FETT tråd om Jokern.
Citera
2010-06-18, 14:27
Medlem
danskehorans avatar
Förlåt en novis. Men vem är "biträdet"?

Citat:
Denna tråd har idag gått om Knugens tråd som den största knugliga här på skvallerforat i form av antal inlägg men märkligt nog är Biträdets den mest välbesökta (och Hakans tråd tydligen inte av större intresse), i bokstavsordning:

Biträdet:
1542 inlägg 778 655 visningar

Ciggen:
1968 inlägg 504 151 visningar

Gaffeln:
1078 inlägg 223 935 visningar

Hakan:
1645 inlägg 177 381 visningar

Knugen:
1959 inlägg 330 519 visningar

Lilian:
268 inlägg 40 795 visningar

Njuren:
1601 inlägg 371 717 visningar

Utviket:
108 inlägg 25 238 visningar
Citera
2010-06-18, 14:31
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av danskehoran
Förlåt en novis. Men vem är "biträdet"?
Jonas Bergström är biträdande jurist på Vinge, och har även förslutet som bidräde till H.K.H Ciggen i form av att försaka sitt arbete till förmån för hennes nycker, samt naturligtvis att bära hennes shoppingkassar när livvakternas armar inte räcker till.
Citera
2010-06-18, 15:43
Medlem
Monkeyspanks avatar
Jag är möjligtvis ondskefull,men min högsta önskan just nu är att hon bryter med hovet, börjar dra kola helt öppet och framför allt börjar göra P-våfflor.

Tänk bara vilka underbara titlar producenterna skulle kunna komma upp med. "Prinsessan i stjärten" är väl helt given?
Hon skulle troligtvis bli av med både prinsessetitel och efternamn, men för p-konsumenterna (Och troligtvis större delen av övriga folket också) skulle hon alltid vara ihågkommen som "Porrprinsessan".

Men framför allt skulle hon för första gången dra in en egenhändigt intjänad fet lön...
Citera
2010-06-18, 15:47
Medlem
Vilka i Kungahuset är rökare (nikotinmissbrukare)?

Madeleine: Ja
Victoria: ?
Carl-Philip: ?
Silvia:?
Knugen:?
Daniel:?
Citera
2010-06-18, 15:51
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Monkeyspank
Jag är möjligtvis ondskefull,men min högsta önskan just nu är att hon bryter med hovet, börjar dra kola helt öppet och framför allt börjar göra P-våfflor.

Tänk bara vilka underbara titlar producenterna skulle kunna komma upp med. "Prinsessan i stjärten" är väl helt given?
Hon skulle troligtvis bli av med både prinsessetitel och efternamn, men för p-konsumenterna (Och troligtvis större delen av övriga folket också) skulle hon alltid vara ihågkommen som "Porrprinsessan".

Men framför allt skulle hon för första gången dra in en egenhändigt intjänad fet lön...

P-våffla? Är det någon sorts subgenre?

Hon har inget efternamn.

Hon har aldrig dragit in någon lön, vare sig fet eller mager.

Annars var det rätt.
Senast redigerad av JagHarEnLiten 2010-06-18 kl. 16:09.
Citera
2010-06-18, 16:00
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2006
Vilka i Kungahuset är rökare (nikotinmissbrukare)?

Madeleine: Ja
Victoria: ?
Carl-Philip: ?
Silvia:?
Knugen:?
Daniel:?

Hovet påstår att Knugen inte röker längre, men eftersom de påstod att Ciggen inte röker och uppenbart ljög, så får vi väl konstatera att vi inte vet.

Däremot är jag övertygad om att Njuren inte röker, och med tanke på att han är lite freakig med hälsan gissar jag att Hakan inte röker heller.

Jokern var i alla passiv rökare under många år.

Gaffeln kanske inte röker, men jag förutsätter i alla fall att han lägger in en stor prilla Grov, när han sätter på sig sin keps och rattar sin Volvo i de Värmländska skogarna med Utviket bredvid sig.
Citera
2010-06-18, 16:03
Medlem
wonderlands avatar
Madde har faktiskt dragit in en lön på typ 30k eller vad det var, när hon gjorde praktik på nåt företag. Den enda kungliga genom tiderna som har skattat. Men det lär väl inte hända igen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in