• 1
  • 2
2009-02-23, 20:15
Medlem
Hejsan!
Är en kille på ca 21 års ålder och bor hemma hos föräldrarna.
Jag har sedan ca 12 års ålder varit intresserad av materialet nylon som tex stay ups är gjorda av. Jag har sedan dess allt mer gillat tjejer med dessa på, gärna med strumpeband också, men inget måste.
Detta har utvecklats till att säkert hälften av mina porrfilmer så har tjejerna stay ups på sig vilket jag tycker ger en extra touch så att säga. Har med andra ord inga problem med att tända på tjejer utan stay ups heller.

Men iaf, för ca fyra år började jag ta det ett steg längre och blev nyfiken på hur det känndes att ha sådana här stay ups på dig. Så jag köpte ett par på hm eller lindex och testade att ha dessa på sig när jag var ensam hemma och de känndes bra, det var skönt att ha dem på sig samt att det var lite spännande.

Detta har allt mer utvecklat sig till att jag har köpt ca 10 stycken olika stay ups i olika färger även om svart är favoriten. Jag tycker att när jag onanerar med dessa på så blir orgasmen lite mer intensiv och skön.
För ca 3 månader sen fick jag även ett sug efter att testa klackskor, så jag köpte ett par snygga pumps i svart lack som jag provade hemma.
Dessa har jag senare kombinerat när jag onanerat hemma och det har gjort onanin snäppet bättre.

Men nu till problemet. Innan jag onanerar och främst när jag är kåt så har jag inga problem med att jag gillar dessa saker, men nästan direkt efter att jag är färdig så får jag skuldkänslor och tänker vad sjutton jag håller på med, blir riktigt orolig för mig själv.
Till saken var att mina föräldrar även hittade mina grejer som jag förvarade på mitt rum, jag sa att de va mitt ex:s saker som bor ca 80 mil ifrån mig som hon glömt.
Jag mådde dåligt för detta så jag tog tag i det och åkte iväg och slängde alla sakerna i på något random ställe på sortergården.
Nu efteråt saknar jag grejerna ibland, men jag skulle vilja veta vad ni tycker om detta? Gjorde jag rätt som gjorde mig av med sakerna?

Är jag transa? Jag tänder enbart på tjejer, inget annat.

MVH//
Citera
2009-02-23, 20:21
Medlem
ABBORREs avatar
Transa, nja jag vet inte, men lite skruvad kanske.
Citera
2009-02-23, 20:42
Medlem
Errogants avatar
Du är nog inte fullt ut transa låter det som, du tänker bara i lite andra banor, kanske något som sitter i från barndomen? Något som gör att just stay-ups och högklackat är något du gillar.
Jag föreslår att du går loss till 100% allt du tvekat till men på samma gång dragits till kör du unde en vild kväll. Efteråt får du analysera dig själv.
Citera
2009-02-23, 20:45
Medlem
Tror absolut inte du är transa. Är precis likadan själv men tänder på de flesta kvinnokläder. Tror det är en typ av fetisch.
Citera
2009-02-23, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Errogant
Du är nog inte fullt ut transa låter det som, du tänker bara i lite andra banor, kanske något som sitter i från barndomen? Något som gör att just stay-ups och högklackat är något du gillar.
Jag föreslår att du går loss till 100% allt du tvekat till men på samma gång dragits till kör du unde en vild kväll. Efteråt får du analysera dig själv.

Tack för ditt inlägg. Jag kan inte komma på något speciellt som sitter i från barndomen som skulle kunna ha något med detta att göra..
Hur menar du dÅ? Ska jag införskaffa mig nya grejer och köra loss en kväll då jag är ensam för att sedan analysera situationen? Känns surt att man gjort sig av med allt.

Citat:
Ursprungligen postat av Blurred
Tror absolut inte du är transa. Är precis likadan själv men tänder på de flesta kvinnokläder. Tror det är en typ av fetisch.
Hmm gott att man inte är ensam hehe. Men för mig är det just dessa 2 kläderplagg som är intressanta, tycker tex att många pumps har väldigt vackra former, precis som kvinnokroppen.
Citera
2009-02-23, 21:28
Medlem
Errogants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashyfield
Tack för ditt inlägg. Jag kan inte komma på något speciellt som sitter i från barndomen som skulle kunna ha något med detta att göra..
Hur menar du dÅ? Ska jag införskaffa mig nya grejer och köra loss en kväll då jag är ensam för att sedan analysera situationen? Känns surt att man gjort sig av med allt.

Hmm gott att man inte är ensam hehe. Men för mig är det just dessa 2 kläderplagg som är intressanta, tycker tex att många pumps har väldigt vackra former, precis som kvinnokroppen.

Ja, om du oroar dig för att du ligger mot det transexuella hållet så införskaffa kläder och hela rubbet, och prova. Kanske onödigt att köpa men om du har en kvinnlig vän som förstår dig och som du kan dela allt med kan du fast fråga om du får låna hennes kläder eller nåt i den stilen. Var kvinna för en kväll, känn efter och ponera att du lär förbli i denna form.

Men om det är just t.ex. pumps som du dras till och du inte har något behov av att klä dig fullt ut så har du absolut inget att oroa dig för. Du har bara något du tänder på helt enkelt, lika lätt som vissa tänder på stora bröst vissa på små och så vidare. Din variant kanske känns lite "värre" än skillnad på stora och små bröst men du är knappast mera annorlunda, finns säkert många där ute som har liknande saker de tänder på och ännu värre till och med.

Försök helt enkelt prova dig fram, försök få kontakt med någon via nätet som förstår dig och kanske gillar samma saker som dig, då är det lättare att diskutera loss.
Citera
2009-02-23, 21:50
Medlem
Citat:
Ja, om du oroar dig för att du ligger mot det transexuella hållet så införskaffa kläder och hela rubbet, och prova. Kanske onödigt att köpa men om du har en kvinnlig vän som förstår dig och som du kan dela allt med kan du fast fråga om du får låna hennes kläder eller nåt i den stilen. Var kvinna för en kväll, känn efter och ponera att du lär förbli i denna form.

Men om det är just t.ex. pumps som du dras till och du inte har något behov av att klä dig fullt ut så har du absolut inget att oroa dig för. Du har bara något du tänder på helt enkelt, lika lätt som vissa tänder på stora bröst vissa på små och så vidare. Din variant kanske känns lite "värre" än skillnad på stora och små bröst men du är knappast mera annorlunda, finns säkert många där ute som har liknande saker de tänder på och ännu värre till och med.

Försök helt enkelt prova dig fram, försök få kontakt med någon via nätet som förstår dig och kanske gillar samma saker som dig, då är det lättare att diskutera loss.

Känns skönt o höra det du säger. Jag har inget behov av att klä mig i kvinnokläder, det är just bara stay ups och pumps som jag tycker är hett! Framförallt på tjejer såklart. Stay ups tycker jag är så grymt sexigt, älskar verkligen materialet också.
Det enda som oroar mig lite är var jag ska förvara pumpsen och stay ups:en ifall jag köper ett par igen. Funderade på att gömma mina pumps i min gamla dator innan men jag slängde ju dem så det blev aldrig av.
Mina päron skulle verkligen aldrig kunna förstå mig ifall de skulle få reda på sanningen.
Citera
2009-02-24, 08:49
Medlem
Errogants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashyfield
Känns skönt o höra det du säger. Jag har inget behov av att klä mig i kvinnokläder, det är just bara stay ups och pumps som jag tycker är hett! Framförallt på tjejer såklart. Stay ups tycker jag är så grymt sexigt, älskar verkligen materialet också.
Det enda som oroar mig lite är var jag ska förvara pumpsen och stay ups:en ifall jag köper ett par igen. Funderade på att gömma mina pumps i min gamla dator innan men jag slängde ju dem så det blev aldrig av.
Mina päron skulle verkligen aldrig kunna förstå mig ifall de skulle få reda på sanningen.

Då låter det nog som det bara är förvaringsplatsen som är det största problemet.
Endera söker du fram ett otroligt bra gömställe, eller så när du är ute och köper nya pumps/stay ups så ber du att få dem i en presenpåse. Hittar dina föräldrar det i en presentpåse är det ju lätt att säga "Det är åt min väninna, hon fyller år snart".
Citera
2009-02-24, 09:13
Medlem
Citat:
Då låter det nog som det bara är förvaringsplatsen som är det största problemet.
Endera söker du fram ett otroligt bra gömställe, eller så när du är ute och köper nya pumps/stay ups så ber du att få dem i en presenpåse. Hittar dina föräldrar det i en presentpåse är det ju lätt att säga "Det är åt min väninna, hon fyller år snart".

Den idén funkar säkert iofs, men funderar ändå på att lägga in det i min gamla dator, då de är helt okunniga på datorer så lär de aldrig öppna upp ett datorchassi.
Det enda som känns riktigt skönt nu när jag inte har några sådana saker kvar är att jag slipper oroa mig när jag är borta att de ska hitta sakerna.
Citera
2009-02-24, 09:30
Medlem
Errogants avatar
Ja då lägger du int dem i din gamla dator. Visst känns det skönt att inte behöva oroa sig över sånt där, men alla har vi gått emot våra föräldras önskan och krav och gjort sånt som de önskat man aldrig gjort.
Och om du har planer på att flyga ut ur fågelboet snart går det ju alltid att vänta med att införskaffa kläderna på nytt.
Citera
2009-02-24, 18:20
Medlem
Citat:
Ja då lägger du int dem i din gamla dator. Visst känns det skönt att inte behöva oroa sig över sånt där, men alla har vi gått emot våra föräldras önskan och krav och gjort sånt som de önskat man aldrig gjort.
Och om du har planer på att flyga ut ur fågelboet snart går det ju alltid att vänta med att införskaffa kläderna på nytt.

Sant, så sant.
Jag får helt enkelt fundera på det ett tag och se hur jag gör..
Citera
2009-02-24, 20:24
Medlem
Errogants avatar
Japp japp, lycka till och hoppas allt går vägen !
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in