Citat:
Ursprungligen postat av TobaccoMan
Jag förstår. Promenader hjälper faktiskt väldigt mycket.
Ehm. Jag har lite ont i blindtarmen dock. (Den som sitter på ens vänstra sida, right?) Är detta något vanligt eller kan det bero på alll alkohol eller vatten jag har druckit?
Precis under revbenen på vänster och höger sida sitter njurarna. Så det är mer troligen dom som chockerats och inte blindtarmen! En del påstår att jag nojjat upp dig i onödan.. Jag anser att jag brydde mig om en människa jag inte känner, istället för att klappa dig på huvudet och säga att det går blir nog bra ska du se! Finns så många småpojkar här på fb som tror att dom kan allt om droger bara genom att sitta och läsa på internet.. Dom flesta jag träffat eller känner som har hållt på eller håller på med droger har ingen riktig koll och munnen bara går på dom, dom tror dom vet allt bara för att dom provat på själva!!
Man kan ju strunta i en rubrik som lyder HJÄLP och handla efter sin egen logik, eller göra som många andra och glömma att det faktiskt sitter en människa som är orolig och inte vet vad han gjort.. Så jag anser jag att dom ska tänka efter lite innan dom öppnar käften!