• 6
  • 7
2009-02-22, 16:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av iamjones
sömnpiller + alkohol är aldrig ngn bra kombo! Det är så folk går tillväga för att ta sitt liv! Antar att det inte är vad du är ute efter! Så, sjukan nästa tycker jag!

OffT : Bara jag som blir så jävla irreterad på att denna killen slutar vartenda mening med ett utropstecken ?
Citera
2009-02-22, 16:44
Medlem
Pilsnerns avatar
TS trollar ju för fan, klart det är lite AT-nojja eller bara dumhet. Man är fan inte i någon fara om man sitter ett par timmar senare och skriver perfekt på flashback.
Citera
2009-02-22, 16:47
Medlem
Menar du mig? Jag kan försäkra dig om att detta inte är något skämt.
Citera
2009-02-22, 17:04
Medlem
att röka imovane lär iofs vara helt poänglöst...
Citera
2009-02-22, 19:49
Medlem
smurfehs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Randyrhoads22
OffT : Bara jag som blir så jävla irreterad på att denna killen slutar vartenda mening med ett utropstecken ?

Nope, noterade samma sak.
Citera
2009-02-22, 20:16
Medlem
RAzakas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TobaccoMan
Nu är det så att jag har tjackat ikväll. Jag har druckit en del. Och jag har även rökt brunt med lite krossade sömnpiller i. :S Tror ni att det är någon fara?

Tog ju livet av Jimi Hendrix.
Citera
2009-02-22, 20:33
Medlem
Jo. Det var dock ett halv piller i det där rökat. Hälften av ett halvt faktiskt. : p Enligt medlemmarna här är det inte någon fara.

Min avtändning är över nu. Jag vill tacka alla människor som har hjälpt mig med min nojja. Jag mår rätt bra nu, orosmässigt. Dock har jag lite ont i ljumsken men det är ingen fara antar jag.
Citera
2009-02-23, 01:49
Medlem
blackboxens avatar
man ska väl passa sig för hjärtklappning när man blandar lugnande med alkohol? uppåt och neråt är aldrig bra..
fast det beror väl på hur mycket promille alkohol man har. 0.6 börjar man bli uppåt har jag för mig?
Citera
2009-02-23, 18:59
Medlem
iamjoness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TobaccoMan
Jag förstår. Promenader hjälper faktiskt väldigt mycket.

Ehm. Jag har lite ont i blindtarmen dock. (Den som sitter på ens vänstra sida, right?) Är detta något vanligt eller kan det bero på alll alkohol eller vatten jag har druckit?

Precis under revbenen på vänster och höger sida sitter njurarna. Så det är mer troligen dom som chockerats och inte blindtarmen! En del påstår att jag nojjat upp dig i onödan.. Jag anser att jag brydde mig om en människa jag inte känner, istället för att klappa dig på huvudet och säga att det går blir nog bra ska du se! Finns så många småpojkar här på fb som tror att dom kan allt om droger bara genom att sitta och läsa på internet.. Dom flesta jag träffat eller känner som har hållt på eller håller på med droger har ingen riktig koll och munnen bara går på dom, dom tror dom vet allt bara för att dom provat på själva!!

Man kan ju strunta i en rubrik som lyder HJÄLP och handla efter sin egen logik, eller göra som många andra och glömma att det faktiskt sitter en människa som är orolig och inte vet vad han gjort.. Så jag anser jag att dom ska tänka efter lite innan dom öppnar käften!
Citera
2009-02-23, 19:07
Medlem
roffeochjags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RAzaka
Tog ju livet av Jimi Hendrix.

barbiturat-sömnpiller bör tilläggas..
Senast redigerad av roffeochjag 2009-02-23 kl. 19:13. Anledning: felstavning
Citera
  • 6
  • 7