2009-02-22, 10:05
Medlem
grissvanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TobaccoMan
Jag förstår. Vad bra, heh. :>

Då är det tydligen AT ångest. Jag har inte varit med om en avtändning innan.

Tack för hjälpen grabbar. Betyder mycket.
Vad hände med SOS kom de eller?
Citera
2009-02-22, 10:06
Medlem
brunstigs avatar
Citat:
Jag förstår. Vad bra, heh. :>

Då är det tydligen AT ångest. Jag har inte varit med om en avtändning innan.

Tack för hjälpen grabbar. Betyder mycket.

Jo, var det första avtändningen förstår jag dig. Kan vara läskigt. Men nu vet du att det inte är farligt och det var trots allt starkt av dig att våga ringa o fråga om råd.
Citera
2009-02-22, 10:08
Medlem
Ah. Tack. :> Avtändning känns något som en snetripp.

Och nej, sos kom inte. Jag är så glad att jag ringde min väninna innan. Jag ringde dom först och gav detaljerna, samt sa att jag ville ta reda på vilka piller det är. Och så satte dom mig i kö till ett sjukhus för att prata med en sjuksköterska. Men det var en kö så jag orkade inte vänta, jag tänkte gå hem till henne och fråga om pillrena men jag försökte ringa några gånger till och så vaknade hon.

Har ringt som fan och stört för hon inte ville lyfta på luren. >_>
Citera
2009-02-22, 10:15
Medlem
Hm. Påtal om vilket.

Hur länge håller en avtändning på?
Citera
2009-02-22, 10:17
Medlem
brunstigs avatar
Citat:
Hm. Påtal om vilket.

Hur länge håller en avtändning på?

Olika. Försök tänka på något annat. Ut i vintervädret och ta en promenad så skingrar du tankarna. Blir värre om man bara ligger hemma och tänker på hur dåligt man mår.
Citera
2009-02-22, 11:15
Medlem
Jag förstår. Promenader hjälper faktiskt väldigt mycket.

Ehm. Jag har lite ont i blindtarmen dock. (Den som sitter på ens vänstra sida, right?) Är detta något vanligt eller kan det bero på alll alkohol eller vatten jag har druckit?
Senast redigerad av TobaccoMan 2009-02-22 kl. 11:26.
Citera
2009-02-22, 12:41
Bannlyst
Jävla idiot, först blandar du sömnpiller med alkohol och först 4-5 timmar efter när allt är lugnt börjar du ringa SOS och vill ha en ambulans till ditt hus som kan undersöka dig.

Vad fan tror du ambulanser och SOS är till för? Det är ingen jävla lekstuga dit fyllskallar ska ringa i alla fall.
Dit ringer man om man är i AKUT nöd och behöver omedelbar hjälp.
När du ringer dit så hindrar du andra personer ifrån att ringa, personer som kanske är i just akut nödsituation och måste ha omedelbar hjälp, vilket du inte behöver din pundare.

Jag hoppas att du kommer att torska då du gett ut ditt nummer till soc och sagt att du är påtänd din jävla ärthjärna.
Citera
2009-02-22, 14:44
Medlem
pebs avatar
Vänta nu vafan? Han har rökt lite sömntabletter, druckigt lite alkohol och stavar fortfarande 100% korrekt och ni säger åt honom att ringa ambulansen??
Har jag missat något eller? Hade det varit farligt hade du inte suttit här på flashback nu. Men frågan kvarstår dock, vad för sömnpiller? Var det lite benso är det ju lugnt, kan inte tänka mig någon annan sömntablett som ska vara farlig med lite alkohol förutom barbituater och dom är ju sjukt ovanliga här i Sverige (om du inte ätit 20-30 år gamla tabletter) men som sagt, ta reda på vafan du har rökt för sömnpiller!

och i framtiden, ge fan i att göra något dumt såhär. Jag skiter i vad du knarkar, men ge fan i att ringa ambulansen och soc i onödan (nu vet jag iofs inte om det blev så, men men)

Doh.... zopiklon. Läs på förfan innan du gör något liknande dumt.
Senast redigerad av peb 2009-02-22 kl. 14:50.
Citera
2009-02-22, 15:09
Medlem
Ok. Jag skall ha det i åtanke. Tackar. Jag ville faktiskt inte behöva ringa dom och se till att dom skickar hit en bil men jag var faktiskt väldigt rädd att mitt liv var i fara. Jag inser att det var dumt och ansvarslöst av mig. -_- Jag ska fan inte snorta igen eller röka någon skit som jag inte vet vad det är.

Citat:
Ursprungligen postat av Pippi Långstrmp
Jävla idiot, först blandar du sömnpiller med alkohol och först 4-5 timmar efter när allt är lugnt börjar du ringa SOS och vill ha en ambulans till ditt hus som kan undersöka dig.

Vad fan tror du ambulanser och SOS är till för? Det är ingen jävla lekstuga dit fyllskallar ska ringa i alla fall.
Dit ringer man om man är i AKUT nöd och behöver omedelbar hjälp.
När du ringer dit så hindrar du andra personer ifrån att ringa, personer som kanske är i just akut nödsituation och måste ha omedelbar hjälp, vilket du inte behöver din pundare.

Jag hoppas att du kommer att torska då du gett ut ditt nummer till soc och sagt att du är påtänd din jävla ärthjärna.
Jag trodde att jag var i akut nöd. Därför ringde jag. Tack för att du klarifierar att det inte är någon fara med mig dock.

Jag har inte gett mitt nr till soc. Jag ringde visserligen till Social Jour men jag sa aldrig direkt vad problemet är.
Citera
2009-02-22, 16:15
Medlem
pebs avatar
Citat:
Ok. Jag skall ha det i åtanke. Tackar. Jag ville faktiskt inte behöva ringa dom och se till att dom skickar hit en bil men jag var faktiskt väldigt rädd att mitt liv var i fara. Jag inser att det var dumt och ansvarslöst av mig. -_- Jag ska fan inte snorta igen eller röka någon skit som jag inte vet vad det är.

Jag trodde att jag var i akut nöd. Därför ringde jag. Tack för att du klarifierar att det inte är någon fara med mig dock.

Jag har inte gett mitt nr till soc. Jag ringde visserligen till Social Jour men jag sa aldrig direkt vad problemet är.

Läs på om en drog innan du använder den. och det mycket, kan tänka mig att det är sånna som du (testa först, fråga sen) som har lätt att fastna för droger. Ber om ursäkt för mitt lilla påhopp men ja, det var jävligt ansvarslöst av dig (ja, jag är medveten om att du inte svarade på mitt inlägg men det var ungefär samma som pippis)
Citera
2009-02-22, 16:23
Medlem
Jo, det borde jag göra. Hm. Jag vet inte hur lätt jag har för att fastna faktiskt. Men, jag brukar inte vara "beroende".
Jag har agerat ansvarslöst och jag tror jag har lärt mig något från det. Jag hoppas bara att jag inte får betala för det med mitt liv.
Citera
2009-02-22, 16:25
Medlem
b0gfettos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iamjones
Återkom gärna och berätta hur det gick till slut! ha de bäst!

Shit vad du nojjar upp människan, skulle ju må sämre av att få hjälp av dig än att må dåligt på blandningen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in