• 2
  • 3
2009-10-22, 10:25
Medlem
Nanings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaktuskruka
Sen angående deras direktsupport så gillar jag brudarna där, dom har sexiga namn

Och är män egentligen
Citera
2009-10-23, 02:20
Medlem
Dalailamas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaktuskruka
Hur kan det kännas oseriöst?

Sen är Titan Poker _INTE_ skattefritt!

Sen angående deras direktsupport så gillar jag brudarna där, dom har sexiga namn

Lite oseriöst att ringa klockan 21:30 en söndag tycker jag...
Citera
2010-12-08, 15:23
Medlem
Spyers avatar
Titanpoker

Tänkte joina en freroll turnering där nyss, när jag anmälde mig eller skulle anmäla mig så säger den så här " Ett fel uppstod, kontakta kundtjänst för mer information" hinner inte vänta på kundtjänst någon av er som vet vad felet kan vara?
Citera
2010-12-08, 15:50
Medlem
soundsgoods avatar
Antingen så finns det insättningskrav (att det är en s.k. "deposit-freeroll") eller så är den avgränsad till ett visst land.
Citera
2012-12-01, 01:34
Medlem
Mattimannens avatar
Titanpoker

Tjena
måste bara fråga er som spelar på titanpoker om en sak
hur lång tid tar det innan ni får era pengar?
jag gjorde ett uttag på 2000 kr idag, när kan jag beräkna att få pengarna in på mitt konto?
jag gjorde uttaget till mitt VISA kort btw...

tacksam för snabba svar!
Citera
2012-12-01, 03:21
Medlem
1-3 dagar tror jag att det är. Om de inte kommer att kräva dig på massor med uppgifter för att styrka din identitet då
Står väl på deras sida hur lång tid det tar?
Citera
2012-12-01, 03:49
Medlem
Mattimannens avatar
spelar du på titanpoker då?

jag frågade dem i chatt å då sa de att först ska uttaget bekräftas osv osv det tar 24-48 timmar... sen sa de att det kan ta 7-14 dagar för pengarna att komma in på mitt konto.. ofta så lång tid :S
Citera
2012-12-01, 05:23
Medlem
Lita inte på vad supporten säger i chatten...
Oftast stämmer inte deras tider.
Antagligen säger dom 7-14 dagar för du ska välja att spela mer istället.
Citera
2012-12-01, 06:24
Medlem
Hehe. 2k. Titan har alltid varit OK. Lugna ner sig, så kommer småkorvarna.
Citera
2012-12-01, 12:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mattimannen
spelar du på titanpoker då?

jag frågade dem i chatt å då sa de att först ska uttaget bekräftas osv osv det tar 24-48 timmar... sen sa de att det kan ta 7-14 dagar för pengarna att komma in på mitt konto.. ofta så lång tid :S

Spelar där ibland. Men ska skita i den jävla sidan snart. Ofta det tar så lång tid då eller? Är säkert som redan någon har sagt, att de vill få dig att spela mer genom att göra så. Jävla fiffel på den sidan hela tiden.
Vänta bara tills dom fryser ditt konto också, så du måste skicka in 1 miljon olika papper till dom. Deras support ljuger som fan, och slingrar sig.
Citera
2012-12-01, 16:13
Medlem
Mattimannens avatar
tack för svar

men e där ingen som bara kan säga hur lång tid det tog för er att få ut pengarna?jag använde som sagt visa kort...
Citera
2015-03-04, 15:45
Bannlyst
Dom är bra sköna, ringer till telefonen och säger att jag borde börja spela mer hos dom igen
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in