• 1
  • 2
2009-02-22, 01:59
Bannlyst
Tjejen e ledsen
Hon har provat på mina konton på microgaming och ongame,
funkat hyffsat med tanke på att hon e nybörjare
men så ville hon stå på egna ben så vi skapade ett konto på Titan
hon spelar FL $0.25-0.5 och vinner f-n ta mig inte en hand får hon triss sitter någon annan med högre triss osv osv,,
tycker jävligt synd om henne just nu ,drygt $180 förlorat på rena "bad beats"på 3 veckor .

så frågan e det "tokdårar" som synar allt på Titan eller hur upplever ni spelet där?
Tacksam för svar för tjejens skull
Citera
2009-02-22, 02:04
Medlem
LTkungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tompa66
Tjejen e ledsen
Hon har provat på mina konton på microgaming och ongame,
funkat hyffsat med tanke på att hon e nybörjare
men så ville hon stå på egna ben så vi skapade ett konto på Titan
hon spelar FL $0.25-0.5 och vinner f-n ta mig inte en hand får hon triss sitter någon annan med högre triss osv osv,,
tycker jävligt synd om henne just nu ,drygt $180 förlorat på rena "bad beats"på 3 veckor .

så frågan e det "tokdårar" som synar allt på Titan eller hur upplever ni spelet där?
Tacksam för svar för tjejens skull
Kanske är det din tjej som är kass?
På Ipoker (nätverket som titan tillhör) är det inte mycket lösare spel än på andra siter, iaf enligt mig..
Citera
2009-02-22, 02:20
Medlem
Me.rawrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LTkung
På Ipoker (nätverket som titan tillhör) är det inte mycket lösare spel än på andra siter, iaf enligt mig..

håller med, hon kanske ska gå ner nån nivå o spela upp sig ?
Citera
2009-02-22, 02:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LTkung

mmmmm möjligt men inte troligt eftersom det har gått absolut över förväntan på micro och ongame i över ett år,,
själv spelar jag inte på siten eftersom jag hört mycket skräp om den och nu börjar man förstå varför ,åxå en av dom värsta scam siterna förövrigt skickar en massa mail, ringer och försöker pracka på en massa skit deals,,
så det blir för henne att avsluta den siten när pengarna e slut
så ville bara kolla om fler tyckte det var en tomte site med lösa spelare som springer för allt,helst jagar dom färg på lägre nivåer!
Citera
2009-02-22, 02:27
Medlem
Me.rawrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tompa66
mmmmm möjligt men inte troligt eftersom det har gått absolut över förväntan på micro och ongame i över ett år,,
själv spelar jag inte på siten eftersom jag hört mycket skräp om den och nu börjar man förstå varför ,åxå en av dom värsta scam siterna förövrigt skickar en massa mail, ringer och försöker pracka på en massa skit deals,,
så det blir för henne att avsluta den siten när pengarna e slut
så ville bara kolla om fler tyckte det var en tomte site med lösa spelare som springer för allt,helst jagar dom färg på lägre nivåer!

jag tycker titan=Ipoker, är bland det bästa du kan spela, inom EU väljer jag det nog 9gånger av 10.
Citera
2009-02-22, 02:57
Medlem
pockerpross avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Me.rawr
jag tycker titan=Ipoker, är bland det bästa du kan spela, inom EU väljer jag det nog 9gånger av 10.
Är det verkligen inom EU? För visst måste man betala skatt på Titan?
Citera
2009-02-22, 03:00
Medlem
Me.rawrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pockerpros
Är det verkligen inom EU? För visst måste man betala skatt på Titan?

nej?
Citera
2009-02-22, 03:07
Medlem
pockerpross avatar
Citat:
nej?
https://www.flashback.org/showpost....30&postcount=6
Citera
2009-02-22, 03:10
Medlem
Me.rawrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pockerpros
https://www.flashback.org/showpost....30&postcount=6

Men vafan, Ipoker är ju det största EU nätverket.......utan amerikanska spelare..
Citera
2009-02-22, 03:12
Medlem
pockerpross avatar
Citat:
Men vafan, Ipoker är ju det största EU nätverket.......utan amerikanska spelare..
Vad jag har förstått så beror det på var Titan Poker är registrerat/har sitt huvudkontor. Tror det är registrerat i Kanada...

Edit:
# Jurisdiktion: Kahnawake (Canada)
Senast redigerad av pockerpros 2009-02-22 kl. 03:22.
Citera
2009-02-22, 12:06
Medlem
Kid Currys avatar
Har din flickvän spelat vinnande (får man anta när du säger "över förväntan") poker i över ett år är hon väl knappast nybörjare längre? Att hon förlorat drygt tre inköp på tre veckor i bad beats är varken ovanligt eller konstigt och ingenting att gråta över.

Fö. gillar jag Ipoker, även om jag inte hade valt titan pga all jävla reklam. Mycket lättare att hitta tomtar där än på ex. Fulltilt och Pokerstars.
Citera
2009-02-22, 12:20
Medlem
Snowsmiles avatar
Tror inte problemet är site eller nätverkberoende, är snarare kunskap och
know how om hur micro FL funkar, är ju tex helt omöjligt att skydda sina set mot drag osv.....

Mkt tur inslag i dessa lir tycker jag
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in