2009-12-04, 22:57
Medlem
WeedBenzoLoves avatar
Ett tips är att röka cannabis då kan du åtminstone få upp aptiten!
Citera
2009-12-04, 22:58
Medlem
Bangar_intes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WeedBenzoLove
Ett tips är att röka cannabis då kan du åtminstone få upp aptiten!

Tror killen inte åt mycket för att få så mycket av ruset som möjligt. Tom mage gör det mesta mer intensivt.
Citera
2009-12-04, 23:12
Medlem
SinXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pius IX
Okej. Jag ska ge dig en ärlig chans. Varför skriver du i tråden? Känner du att ditt sexpack i månaden skapar problem för dig? För mig är du en kille som går in på en körskola och viftar med lappen och berättar hur svårt det är att fickparkera i uppförsbacke.

Och svara inte med en jävla smiley nästa gång. Tack.

Detta citat:
"DRA ÅT HELVETE. Känns det bra att komma in här och berätta hur duktig du är? Jävla tönt."

...får mig att tänka på hur karaktärerna i filmer som "fucking Åmål" och "Hipp hipp hora!" skulle uttrycka sig.

Då tar vi två:
Senast redigerad av SinX 2009-12-04 kl. 23:15.
Citera
2009-12-04, 23:17
Medlem
Bangar_intes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SinX
Då tar vi två:

Hoppas du gör något ordentligt fel så du blir bannad för du gör lika mycket nytta som en finne perineum. (bajsbryggan för dig som inte förstår.)
Citera
2009-12-04, 23:46
Medlem
SinXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bangar_inte
Hoppas du gör något ordentligt fel så du blir bannad för du gör lika mycket nytta som en finne perineum. (bajsbryggan för dig som inte förstår.)
Citera
2009-12-04, 23:56
Medlem
bullet^s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bilderberg
Hur fan kan alkisarna dricka varje dag och bli lulliga eller fulla när inte ens jag kan bli det dagen efter..???

Eftersom alkoholisternas lever inte är helt lika kry som din lever som bara super en gång per vecka.. medans eliten har supit konstant i flera år
Citera
2009-12-05, 07:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pius IX
DRA ÅT HELVETE. Känns det bra att komma in här och berätta hur duktig du är? Jävla tönt.

Du tror inte att han enbart var ironisk då och bara ville provecera? Uppenbarligen lyckades han vilket fall..

Skönt som fan att det blir nykterkt i helgen. Har dock en jävla träningsvärk just nu och noll lust att åka till jobbet
Citera
2009-12-05, 11:56
Medlem
Förra helgen tog jag mig en planerad fylla. Skulle på julbord och som sagt planerade att dricka. Första gången på över 7 månader.

Sprang till bolaget och köpte 4st 50cl öl 4 smirnof ice och en 35:a mintu.
Drog 2 öl hemma drog sen på förfest. Tog 2 öl till och 2 smirnoff, gav bort de andra. Tyckte det va ganska ok att dricka till det lite men samtidigt tyckte jag det räckte här. Julbordet kom och det blev 1 öl till maten 1 till i baren + en snaps.

Kvällen flöt på och jag insåg att min mintu va oöppnad. Gav bort den till en polare dels för han är min vän och dels för att jag INTE ville ha med den hem.

Summan blev. En lyckad kväll, inte för full, inget bråk eller liknande och inga minnesluckor.
Väl hemma somnar jag direkt, vaknar dan efter och mår jag så satans dåligt "bakis" så jag blir liggande hela dagen.
Senare på kvällen avtar bakfyllan MEN då vidtar ångerst istället.
VARFÖR????
Har mått riktigt dåligt denna veckan pga jag va ute och drack, förstår inte.
Hände som sagt inget och det va planerat, det va även ok från min sambos sida och jag drack inget dagen efter. Konstigt detta.

Men men nu lär det ta fram till semestern nästa sommar innan det blir fylla för mig igen om ens då.

Det bästa av allt va att jag inte drack vidare dagen efter och jag inte har haft något sug efter detta. Och att jag inte ser det som ett misslyckande i min nykterhet.

Nu ska jag dricka ur min Clausthaler 0.0% och fortsätta snickra
Citera
2009-12-05, 14:15
Medlem
Marlboromans avatar
Bad läkaren skriva ut antabus det hjälper mig iaf. Tar en tab vid behov, är inte alkoholberoende men slutar inte dricka när jag börjat och brukar hitta på helt mongo saker packad. Skönt när man känner ångest och sånt öka att man inte kan dricka.
Citera
2009-12-05, 15:05
Medlem
Packie McRearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mördahund
Förra helgen tog jag mig en planerad fylla. Skulle på julbord och som sagt planerade att dricka. Första gången på över 7 månader.

Sprang till bolaget och köpte 4st 50cl öl 4 smirnof ice och en 35:a mintu.
Drog 2 öl hemma drog sen på förfest. Tog 2 öl till och 2 smirnoff, gav bort de andra. Tyckte det va ganska ok att dricka till det lite men samtidigt tyckte jag det räckte här. Julbordet kom och det blev 1 öl till maten 1 till i baren + en snaps.

Kvällen flöt på och jag insåg att min mintu va oöppnad. Gav bort den till en polare dels för han är min vän och dels för att jag INTE ville ha med den hem.

Summan blev. En lyckad kväll, inte för full, inget bråk eller liknande och inga minnesluckor.
Väl hemma somnar jag direkt, vaknar dan efter och mår jag så satans dåligt "bakis" så jag blir liggande hela dagen.
VARFÖR????
Hände som sagt inget och det va planerat, det va även ok från min sambos sida och jag drack inget dagen efter. Konstigt detta.

Men men nu lär det ta fram till semestern nästa sommar innan det blir fylla för mig igen om ens då.

Det bästa av allt va att jag inte drack vidare dagen efter och jag inte har haft något sug efter detta. Och att jag inte ser det som ett misslyckande i min nykterhet.

Det där är en sak som händer mig med ibland. Kan få sådan satans ångest efter en fylla, även om det inte hände något dumt. Alltså efter en sådan lugn kväll som du beskriver här, några öl och nån whisky.

Antar att huvudet mitt har lätt att glida in i svarta ångesttankar och att alkohol triggar det väldigt lätt. Dock aldrig under fyllan. Då är man happy as a clown!
Citera
2009-12-05, 21:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mördahund

VARFÖR????

Jag brukar nästan känna tvärtom.. nu när jag lever väldigt hälsosamt och tränar mycket osv så har jag massa "extraliv" som räddar mig mot bakfylla de få gångerna jag dricker nuförtiden. Verkar som att kroppen har blivit mer motståndskraftigt och bättre på att bryta ner alkohol och andra gifter, det är iallafall så jag känner.

Nykter helg, inga problem alls då man jobbar. Grabbarna var på mig ikväll om att haka på ut men jag stod på mig. Undrar hur många hundra ggr man har dissat dem nu, sjukt egentligen
Citera
2009-12-11, 14:59
Bannlyst
Vit helg igen, vilka är med mig??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här