• 5
  • 6
2014-09-01, 20:49
Medlem
ghb2935s avatar
Jo jag vet, men eftersom att folk skrev 2008 och 2012 s tnkte jag att man kunde f lite liv i den igen
Citera
2014-09-01, 22:45
Medlem
Tomat1tvas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ghb2935
Jo jag vet, men eftersom att folk skrev 2008 och 2012 s tnkte jag att man kunde f lite liv i den igen

Du har PM!
Citera
2018-11-13, 06:54
Medlem
Octaviiio666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ghb2935
Har sjlv varit dr nere och det r lite smlskigt, tog bara ett foto dock. http://i59.tinypic.com/9ss7wy.jpg

Jobbar i Helsingborg och kan komma ner i alla kllare samt in i alla fastigheter

Lite offtopic men hr r en bild frn en fastighet p Tgaborg http://i59.tinypic.com/ipw4nk.jpg
Detta hakkors r mitt i trappuppgngen nr man kommer in. Jag tog fotot lite snett men om man kommer frn ingngen s r det t snevndt t hger, betyder inte det att det r ett nazisthakkors och inget solkors?

Lgger till en frga efter ngra r...
Ngon som vet om denna svastika kvar i trappuppgngen p Tgaborg? Ngon som vet vilket hus det handlar om dr det befinner sig? Bor sjlv p Tgaborg s hade varit hftigt att se med egna gon. Jag har fascinerats av svastikan och de positiva de str fr. (INTE HAKKORS)
Hade uppskattat om ngon hade ngon susning om detta. Tack p frhand
Mvh
Citera
2018-12-21, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Octaviiio666
Ngon som vet om denna svastika kvar i trappuppgngen p Tgaborg? Ngon som vet vilket hus det handlar om dr det befinner sig? Bor sjlv p Tgaborg s hade varit hftigt att se med egna gon. Jag har fascinerats av svastikan och de positiva de str fr. (INTE HAKKORS)
Mvh

Hmm vill minnas jag har lst det hr i ngon gammal trd och sett en bild men vet inte vilket hus tyvrr, Har du sett den p Kyrkan p borggrden i Maria Park?
Citera
2018-12-21, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Octaviiio666
Mvh
Haha kom ihg att vi var inne i den trappen nr ja var i tonren. Ganska sker p att den r p Erik dahlbergsg.(typ nr. 24-5 om jag tittar p google maps). Allts p samma sida som blomsteraffren och mot Tgaborgspizzeria (ngonstans p vgen!). Hr av dig om du hittar den
Senast redigerad av OkandMe 2018-12-21 kl. 22:17.
Citera
2024-10-13, 14:20
Medlem
jevlaskitnamns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ke-nt
Med ett knippe nycklar gick vi ner i kulvertarna p Maria Park, fre detta S:ta Maria mentalsjukhus. Om intresse finns s publicerar vi ut bilderna p internet...

Vet att det gtt ett par r, men du rkar inte ha kvar ngra bilder?
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in