2009-02-21, 17:14
Medlem
Hejsan,

Har en nyformaterad dator och har precis installerat alla program osv, men har problem med nya windows live messenger, från början funkade det klockrent men efter någon dag så stängdes det av så jag tänkte installera en äldre verision av msn, efter att har avinstallerat det gamla så gick det inte installera det nya, det står bara att jag redan har en verision av msn och att jag måste avinstallera den först, men det har jag ju redan gjort? Har även kört "kör" sen regedit och tagit bort alla live messenger filer där men är ändå samma sak, varit inne på c:/program och rensat alla spår av live messenger där med. Så är det någon som har några bra tips att komma med är jag tacksam! Kan tillägga att jag har Vista!

MVH!
Citera
2009-02-21, 20:22
Awaiting Email Confirmation
Ta bort alla rester med hjälp av regedit. Det borde göra susen.
Citera
2009-02-22, 01:28
Medlem
Som sagt har jag försökt utan resultat
Citera
2009-02-22, 01:41
Medlem
pyro860s avatar
Hade samma problem fr några månader sedan, eller rätt så likt iallafall. Jag hade installerat msn messenger och skulle installera plus, så tog jag fel fil, och den installera, så tog jag bort och sen installerade jag den rätta, men det ville sig inte.. Så jag pillade och hade mig i säkert en timme eller två och hitta till slut nått som jag tog bort och då kunde jag installera!

Fast nu vet jag inte vad det var..

Kolla lite till i C:/ och i "lägg till eller ta bort program" på kontrollpanelen. Det är nog någon fil du glömt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in