Citat:
Ursprungligen postat av superbiffen
så du menar att även med 75mcg T3 ed behövs det inte androgener?
på "vilka doser" kommer T3 då att börja "käka" upp musklerna??
detta var intressant då jag trodde att T3 i doser över 30-40 mcg skulle generera mera negativt än positivt på musklerna.
Men d e bra o ha dig, det är inte för inte som dady kallar dig för proffesorn
Mvh// SB
Nu är det så att individen ifråga inte ligger på 4% BF och därmed inte riskerar att bli av med en sån pass stort Muskelförlust och enligt mig så är det lilla han nu tappar försumbart
Självklart är det som du säger och jag kanske formulerade mig fel, i hans fall(Ts) så behövs det inga androgener
akTobe: Det ser bra ut, är det så att du känner av 50mcg T3 och får resultat så nöjd dig redan där och du behöver således inte gå upp till 75mcg
Räkna själv hur mycket Kalium du får i dig via kosten, är det mindre än 2-3g så kanske det lämpar sig att komplettera och lägga till ytterliggare, för mycket Kalium är livsfarligt
BeenAround: Ja självklart kommer det leda till en viss mängd muskelförlust men innan man nu överväger tanken på Androgener så anser jag att man ska titta till hur hög BF% individen ifråga har, kosten samt målet är även av stort intresse här.
Att vidare påstå att alla som Brukar t3 behöver Androgener är en sanning med modifikation, det beror på individen helt enkelt, en person som tex är väldigt överviktig och ska ner åtskildiga kg behöver inte Androgener lika mycket som en som precis ska upp på scenen och har väldigt lågt BF och därmed riskerar att förlora mer Kvalitets muskler än Person A som är överviktigt, hoppas att du förstår vart jag är på väg med detta
Ha det bra och skött om dig
Mvh Jack
Mvh Jack