2009-02-21, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av superbiffen
självklart stämmer det du nämner angående muskleförlust och den mängden som är försumbar om man ej ska upp på scen. Dock skulle jag ändå vilja hävda att doser över 50mcg ed utan androgener kommer på sikt att stjälpa mera kvalitativ muskelmassa än att bränna fett.

Som du själv vet om körde jag upp emot 100mcg ed på min pct och det var ngt som vi pratade om, men skulle ändå vilja hävda att 50 mcg ed utan androgener är förmodligen det mest optimala för TS i fråga, det jag upplevde är/var att 100mcg är mycket om man är utan androgener och kroppen reagerade på det väldigt fort kontra när jag var på högdos mast o tren o samma dos T3.

Mvh// SB

Kära SB, du kan inte referera till dig själv i detta sammanhang då du är minst sagt speciell
Är man så orolig för muskelförlust vid bruk av T3(är nog minimal skillnad mellan 50 kontra 75mcg i detta avseende) så kan man alltid sänka dosen om man nu tror att man kommer förlora så pass mycket muskelmassa, i Ts fall så gäller fortfarande mitt svar med hänsyn till hans Mål/BF och annat som påverkar

Mvh Jack
Citera
2009-02-21, 19:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JackBSk

Kära SB, du kan inte referera till dig själv i detta sammanhang då du är minst sagt speciell
Är man så orolig för muskelförlust vid bruk av T3(är nog minimal skillnad mellan 50 kontra 75mcg i detta avseende) så kan man alltid sänka dosen om man nu tror att man kommer förlora så pass mycket muskelmassa, i Ts fall så gäller fortfarande mitt svar med hänsyn till hans Mål/BF och annat som påverkar

Mvh Jack

just med anseende att jag e lite "speciell" som jag halverade dosen för TS, vill ju inte att aas brukare skall hamna på hispan eller sjukan för att dem använder sig av aas,

du har säkerligen rätt, d är säkerligen ingen stor skillnad mellan 50 o 75 mcg ed. Dock med androgener skulle doserna kunna vara 100-175 mcg ed.. då jävlar händer de saker

Mvh// SB
Citera
2009-02-21, 20:29
Medlem
SLMs avatar
Jag är tveksam till att dom antikatabola egenskaperna hos clen gör upp för dom väldigt katabola hos Cyto i dom där doserna. I övrigt säger det väl sig självt att hemsidan du köpte det hos försöker få dig att köpa mer.

2.5g Taurin 2ggr/dag torde duga, Bananer och Broccoli är rika på kalium.
I övrigt borde du lyssna på både SB och Jack, Dom har bra info och erfarenheter! Lycka till!
Mvh
Citera
2009-02-22, 14:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yoshima
hmm ja, kollade också på olika sidor som också rekomenderar detta.. hmm måste blandat ihop det med nått annat.. dnp eller nått kanske.. aja skit samma de löser sig

mvh

dnp o T3 kör man cyklar som löper om varandra o kan då under dessa cyklarna inkludera clen/effe.

skulle nog lägga in clen med T3 o effe med Dnp pga att man blir lite seg på Dnp

Mvh// SB
Citera
2009-02-22, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SLM
Jag är tveksam till att dom antikatabola egenskaperna hos clen gör upp för dom väldigt katabola hos Cyto i dom där doserna. I övrigt säger det väl sig självt att hemsidan du köpte det hos försöker få dig att köpa mer.

2.5g Taurin 2ggr/dag torde duga, Bananer och Broccoli är rika på kalium.
I övrigt borde du lyssna på både SB och Jack, Dom har bra info och erfarenheter! Lycka till!
Mvh

Jo då det förstår jag me men det va flera som hade rekommenderat de här på fb me..
Det ska jag göra, dom har kommit med mkt bra info och jag tackar hjärtligt för deras svar
Citera
2009-03-04, 22:30
Medlem
Ninni13s avatar
Hjälp med riktig T3 och Clen

Hej!

Har ingen aning om vart jag skall köpa riktiga grejer!
Någon som kan tips mig om var jag köper riktg t3 och clen utan att bli blåst!
Citera
2009-03-05, 11:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ninni13
Hej!

Har ingen aning om vart jag skall köpa riktiga grejer!
Någon som kan tips mig om var jag köper riktg t3 och clen utan att bli blåst!
Jag beställde mina saker på m****c, vet inte om deras saker e bluff... har använt clen och t3 i snart två veckor, märker inte ngn jätte skillnad.. Blivit 1 cm smalare runt midjan men jag har ändå gått upp 1,5 kg..
Ligger ändå på minus i kalorier..
Ska skicka ett pm angående hemsidan
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här