• 1
  • 2
2009-02-21, 01:28
Medlem
azerbadjans avatar
Ja, rubriken är seriös. Jag är jättepepp på att bara hugga till lite fort med en skalpell någonstans i min kropp. En snabb stabb d.v.s, "bladet" är ju bara kanske 2 cm stort. Så himla farligt kan det väl inte vara?

Vart på kroppen är isåfall det bästa stället? Gör det ont? Jag tänkte, om jag gör det jättesnabbt? Man ser ju på vissa filmer och sådant, att någon blir typ huggen lite fort någonstans, men kan fortsätta hyffsat normalt, kanske ha ett bandage runt såret. Så, hur ligger det till?

Vad kan hända?
Jag kommer eventuellt inrikta mig mot låret, ett snabbt hugg fram och tillbaka i hög hastighet. Finns det något speciellt jag borde tänka på?
Ja, det är fortfarande en seriös tråd. Har haft denna tanke jättelänge, faktiskt.

MVH
Azer
Citera
2009-02-21, 01:30
Medlem
Naturvetarens avatar
Sterilisera och filma!
Citera
2009-02-21, 01:32
Medlem
4283s avatar
Det minst farliga bör ju vara i foten alt. röven. Jag kan inte tänka mig att det kommer vara så skönt att sitta/gå efteråt, men det kommer inte ge några längre konsekvenser. Foten kan dock vara väldigt komplicerat då det är rätt lite "mjukt" där i trakterna. Så kör in'en i röva på'rej. Sidan av magen? En jäkla massa fett. Där kan du passa på att skära bort lite, om du tycker du är för bred.

Glöm inte, som ovanstående nämnde: att filma.
Citera
2009-02-21, 01:33
Medlem
Ja det är en skit bra idé
Citera
2009-02-21, 01:38
Medlem
EvilAnnanass avatar
som ovanstående skriver tror jag att magfläsket är bäst, där finns ju ändå inget viktigt typ blodkärl och organ som kan ta stryk rumpan kan nog oxå funka men är nog inte så smart me tanke på att du hugger i en muskel och riskerar att skära av en hamstrings-sena. foten kan jag av egen erfarenhet avråda dig från, då du inte kommer längre är 3mm utan att trycka in bladet mellan benen
Citera
2009-02-21, 01:40
Medlem
azerbadjans avatar
Alright, magfläsket alltså. Hur ont tror ni att det gör på ett ungefär? Kommer det verkligen att göra så ont?
Citera
2009-02-21, 01:42
Medlem
Troll

//Peter
Citera
2009-02-21, 01:43
Medlem
Ont kommer det göra, men inte så pass ont att du inte vet vart du ska ta vägen. Upplever hellre sådan smärta än att tex slå foten hårt i dörrkarmen.
Citera
2009-02-21, 01:43
Medlem
wembis avatar
Jag tycker du ska börja lite försiktigt med ögonen. Rispa in en have a nice day gubbe.
Citera
2009-02-21, 01:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Peter M
Troll

//Peter

Inte nödvändigtvis. Har självt upplevt dessa impulser och ibland även genomfört dessa.
Citera
2009-02-21, 01:46
Medlem
azerbadjans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Köld
Ont kommer det göra, men inte så pass ont att du inte vet vart du ska ta vägen. Upplever hellre sådan smärta än att tex slå foten hårt i dörrkarmen.

Ok, jo tårna har man ju drämt in i diverse trösklar ett par gånger. Så ifall det gör mindre ont än det så är det ju iallafall en acceptabel smärta jag kan uthärda, plus att då känner jag att jag får detta "gjort".

Citat:
Ursprungligen postat av Peter M
Troll

//Peter

Nix.
Citera
2009-02-21, 01:48
Medlem
.ZoeJane.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av azerbadjan
Alright, magfläsket alltså. Hur ont tror ni att det gör på ett ungefär? Kommer det verkligen att göra så ont?

Inte magen om du nu absolut måste göra detta.Sitter ett antal organ du kan träffa.

Ha nån form av rengöring och förband bredvid när du är färdig med din lilla lek.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in