• 1
  • 2
2009-02-20, 23:50
Medlem
Heaven23s avatar
en hijackthislogg blir ganska svårt då det är när jag precis startat router programmet och startat mozilla som datorn lägger av, och när du frågar hur datorn stängs av kan jag bara svara att den stängs av abrupt, all ström bara stängs ner:S
Citera
2009-02-21, 00:04
Medlem
Kan du öppna chassit och kolla om det är dammigt? Och kan du också testa koppla ur alla kablar och endast ha i strömkabel, skärm kabel och vanligt ps2 tangentbord + mus.
Citera
2009-02-21, 00:06
Medlem
Heaven23s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av h-user
Kan du öppna chassit och kolla om det är dammigt? Och kan du också testa koppla ur alla kablar och endast ha i strömkabel, skärm kabel och vanligt ps2 tangentbord + mus.

och om det är dammigt, hur gör jag för att ta bort det? Är det dammsugare som gäller?
Citera
2009-02-21, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Heaven23
och om det är dammigt, hur gör jag för att ta bort det? Är det dammsugare som gäller?

Rensa fläktarna skall inte vara någon problem, dessa kan du även torka av och få med dammet. Använder du vanlig dammsugare så får du väl svar om att det sabbar datorn osv
Har själv inte varit med om det då jag har speciella munstycken för dammsugaren som jag använder. Tryckluft på burk är +++++ men kostar runt 100 lappen och räcker inte länge.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in