Prova Edmond Fallot's 12-åriga dijon. Grey Poupon är inte särskilt bra. En dussindijon i samma klass som Maillard, vilken också ganska tråkig.
Edmond Fallot gör den absolut bästa dijonsenapen på marknaden.
Lite dyrare men men mycket godare.
12-åringen kostade iochförsig femhundra spänn, men gillar man senap så är det värt det.
Prova Edmond Fallot's 12-åriga dijon. Grey Poupon är inte särskilt bra. En dussindijon i samma klass som Maillard, vilken också ganska tråkig.
Edmond Fallot gör den absolut bästa dijonsenapen på marknaden.
Lite dyrare men men mycket godare.
12-åringen kostade iochförsig femhundra spänn, men gillar man senap så är det värt det.