De vann Millencolinpriset 2008.
Enligt artikeln jobbade alla på lager utom en, han var lastbilschaufför.
Då kunde dom inte leva på musiken, vilket jag tvivlar på att dom kan nu.
Annars vet jag ingenting mer än att dom är väl lite av en stående akt på Satin? Känner igen namnet från Satins hemsida iaf.
Några av dom jobbar på Schenker i Örebro, en som lagernisse, en som chaufför. Sångarn e sjysst som fan, och stark som en turk Vet inte om det finns några direkta skandaler, de härjar som sig bör när det gäller rockers.
Några av dom jobbar på Schenker i Örebro, en som lagernisse, en som chaufför. Sångarn e sjysst som fan, och stark som en turk Vet inte om det finns några direkta skandaler, de härjar som sig bör när det gäller rockers.
He he, jo när man beskådar fotot, ser de intressanta ut ur rocker-synpunkt och jävligt elaka
Det där summerar väl ungefär det jag också hört om bandet, plus att deras svällande muskler inte direkt växt fram för att de äter havregröt efter träningspassen.
Har jobbat med trummisen och sångaren. MYCKET trevliga herrar båda två. Trummisen heter Mattias och sångaren Daniel. Inga direkt skvaller om båda. vet att Mattias är en jävel på att smsa med brudar dock =)
Har jobbat med trummisen och sångaren. MYCKET trevliga herrar båda två. Trummisen heter Mattias och sångaren Daniel. Inga direkt skvaller om båda. vet att Mattias är en jävel på att smsa med brudar dock =)
Jag läste någon gång att trummisen är Rickard Alriksson från Nasum, men nu kanske jag är helt ute och cyklar?
Det stämmer att det är rickard som spelar trummor . Danne sångaren har flyttat till österrike med sin fru. Har hört om att "korven" bröt upp sitt köksgolv efter fått försig att det var en läcka i golvet. Dom var på löpet i aftonbladet för någont år sedan när dom hade kört av vägen i tyskland på turne.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!