• 1
  • 2
2009-02-20, 11:30
Medlem
www.myspace.com/theaccidents info önskas om dessa herrar, riktiga namn, smaskigt skvaller, övriga synpunkter
Citera
2009-02-20, 13:12
Medlem
Pokkass avatar
Ptja, efter en snabb googling;

http://www.na.se/meny/artikel.asp?intId=1283925

De vann Millencolinpriset 2008.
Enligt artikeln jobbade alla på lager utom en, han var lastbilschaufför.
Då kunde dom inte leva på musiken, vilket jag tvivlar på att dom kan nu.

Annars vet jag ingenting mer än att dom är väl lite av en stående akt på Satin? Känner igen namnet från Satins hemsida iaf.
Citera
2009-02-20, 17:17
Medlem
Klaus Stryypares avatar
Några av dom jobbar på Schenker i Örebro, en som lagernisse, en som chaufför. Sångarn e sjysst som fan, och stark som en turk Vet inte om det finns några direkta skandaler, de härjar som sig bör när det gäller rockers.
Citera
2009-02-20, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klaus Stryypare
Några av dom jobbar på Schenker i Örebro, en som lagernisse, en som chaufför. Sångarn e sjysst som fan, och stark som en turk Vet inte om det finns några direkta skandaler, de härjar som sig bör när det gäller rockers.

He he, jo när man beskådar fotot, ser de intressanta ut ur rocker-synpunkt och jävligt elaka
Citera
2009-02-22, 04:11
Medlem
Det finns lite skvaller om dom . är det någon särskild person ni vill ha på?
Citera
2009-02-22, 11:21
Medlem
wojteks avatar
Ett rätt intressant och skvallerbetonat blogg-inlägg gällande den mäktige basisten "Korven":

http://canthateenough.blogspot.com/2...n-sausage.html
Citera
2009-02-22, 14:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Robb Flynn
Det finns lite skvaller om dom . är det någon särskild person ni vill ha på?

Ge oss allt du har =)
Citera
2009-02-22, 18:35
Medlem
Slumlords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wojtek
Ett rätt intressant och skvallerbetonat blogg-inlägg gällande den mäktige basisten "Korven":

http://canthateenough.blogspot.com/2...n-sausage.html

Det där summerar väl ungefär det jag också hört om bandet, plus att deras svällande muskler inte direkt växt fram för att de äter havregröt efter träningspassen.
Citera
2009-02-23, 18:14
Medlem
Burtons avatar
Har jobbat med trummisen och sångaren. MYCKET trevliga herrar båda två. Trummisen heter Mattias och sångaren Daniel. Inga direkt skvaller om båda. vet att Mattias är en jävel på att smsa med brudar dock =)
Citera
2009-02-23, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Burton
Har jobbat med trummisen och sångaren. MYCKET trevliga herrar båda två. Trummisen heter Mattias och sångaren Daniel. Inga direkt skvaller om båda. vet att Mattias är en jävel på att smsa med brudar dock =)

Jag läste någon gång att trummisen är Rickard Alriksson från Nasum, men nu kanske jag är helt ute och cyklar?
Citera
2009-02-23, 20:15
Medlem
Det stämmer att det är rickard som spelar trummor . Danne sångaren har flyttat till österrike med sin fru. Har hört om att "korven" bröt upp sitt köksgolv efter fått försig att det var en läcka i golvet. Dom var på löpet i aftonbladet för någont år sedan när dom hade kört av vägen i tyskland på turne.
Citera
2009-02-24, 19:53
Medlem
Slumlords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TirNan'Og
Jag läste någon gång att trummisen är Rickard Alriksson från Nasum, men nu kanske jag är helt ute och cyklar?

Det var väl Anders Jakobsson som spelade trummor i Nasum? Tror dessutom Alriksson spelar bas i Accidents så nu är du nog helt ute och cyklar, ja.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in