• 1
  • 2
2009-02-20, 01:42
Medlem
Som rubriken säger, är Brandos.se pålitliga att beställa ifrån? Sidan ser väldigt B enligt min mening.

Är det någon som har beställt där ifrån och kan berätta?
Citera
2009-02-20, 01:56
Medlem
adampoos avatar
beställde några pjucks därifrån för ett tag sedan, och jag fick dom om jag minns rätt :P
Citera
2009-02-20, 03:24
Medlem
Calle.s avatar
Dom är pålitliga, ja.
Citera
2009-03-01, 20:46
Medlem
Opaques avatar
Yep. Har beställt 2 gånger därifrån
Citera
2010-09-23, 14:09
Medlem
Fick efter 2 månader mitt paket med skor som jag beställt till sonen. En var i storlek 39, den andra i 43, den mindre såg ut som det varit ute i butik som provsko.

Kontaktade deras kundtjänst, där en mycket aggressiv man förklarade på bruten svenska, att jag skulle vara tacksam för att jag fått igenom min order, "trots att jag var svenne". Han kunde tänka sig ett utbyte av varan, men först efter det att jag talat om vilket parti jag röstat på i riksdagsvalet. Klart mysko företag.
Citera
2010-09-23, 14:11
Medlem
tryds avatar
Ja det är de .Fick mina skor efter 3 dagar och allt funka fint
Citera
2010-09-23, 14:22
Medlem
Ja!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Batuta
Fick efter 2 månader mitt paket med skor som jag beställt till sonen. En var i storlek 39, den andra i 43, den mindre såg ut som det varit ute i butik som provsko.

Kontaktade deras kundtjänst, där en mycket aggressiv man förklarade på bruten svenska, att jag skulle vara tacksam för att jag fått igenom min order, "trots att jag var svenne". Han kunde tänka sig ett utbyte av varan, men först efter det att jag talat om vilket parti jag röstat på i riksdagsvalet. Klart mysko företag.

I see what you did there...
Citera
2010-09-23, 17:32
Medlem
UT64s avatar
De är säkert skitbra. Dock inte om du haft fräckheten att INTE rösta
som 95 % av befolkningen: Till er som röstade på Sverigedemokraterna:

http://www.youtube.com/watch?v=RhPwk_1cKKo

"Handla inte hos oss" Snacka om hjärnsläpp !

(Detta inlägg kanske skulle passat bättre under humor eller politik
men det fann ju redan en tråd om Brandos)
Citera
2010-09-23, 18:10
Medlem
Ogamis avatar
Personligen kommer jag bojkotta dessa svin för all framtid. Dom rider på aftonbladets "pajkastnings kampanj mot SD" våg och försöker mjölka på gratisreklam. Jag vill bara få reda på om Karl-Johan Pantzar och Fredrik Juto är inblandade i något annat företag så man inte råkar gynna dessa fascister av misstag.
Citera
2010-09-23, 18:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UT64
De är säkert skitbra. Dock inte om du haft fräckheten att INTE rösta
som 95 % av befolkningen: Till er som röstade på Sverigedemokraterna:

http://www.youtube.com/watch?v=RhPwk_1cKKo

"Handla inte hos oss" Snacka om hjärnsläpp !

(Detta inlägg kanske skulle passat bättre under humor eller politik
men det fann ju redan en tråd om Brandos)

haha dom verkar lika pantade som pantzar´s dialekt är oskön! Talpedagog för pengarna han drar in på sidan kanske? And dont get me started om deras utseende!

Dock har dom ju ett och annat par feta skor på deras hemsida och alla får väl tycka vad dom vill även dessa grabbar och vill dom inte ha ett antal hundra tusen kunder så är det deras förlust! Tur för mig att jag inte rösta SD annars kanske dom hade kissat i mina skor när jag handlar där
Citera
2010-09-23, 20:00
Medlem
Sjveds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Retarderad
Är det någon som har beställt där ifrån och kan berätta?
Jag har beställt från dem förut men det har jag nu slutat med p g a deras svenskfientlighet.
F ö hade de inte min storlek (45) utan bara 38 så man undrar om det är restlager de säljer.
Det är alltid bättre att gå till sin lokala skoaffär och prova ut skor eftersom kinesskor, oavsett märke, är väldigt små i skorlekarna.
Köp inte från Brandos!
Citera
2010-09-23, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ogami
Personligen kommer jag bojkotta dessa svin för all framtid. Dom rider på aftonbladets "pajkastnings kampanj mot SD" våg och försöker mjölka på gratisreklam. Jag vill bara få reda på om Karl-Johan Pantzar och Fredrik Juto är inblandade i något annat företag så man inte råkar gynna dessa fascister av misstag.

Här finns en förteckning över vilka som är inblandade i bolaget:

http://www.ratsit.se/5567081590

Där är också alla dessa personer länkade, och på personsidorna kan du se ytterligare bolagsengagemang.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in