• 1
  • 2
2009-02-24, 12:47
Medlem
psychotropics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Packan
Vad förvånad jag blev när jag åkte på den omtalade klassikern "502 server error".

Har haft gmail sedan starten, och brukar det flitigt. Detta är första gången som jag inte kommer in.
Jag har överseende fram till inatt iaf. Ska ändå iväg och jobba nu snart

Till inatt?

Har gått nog jävla länge nu, man tycker att Google borde ha en tjänst som denna uppe på några minuter.
Citera
2009-02-24, 13:14
Medlem
LasseKongoos avatar
Typiskt, behöver verkligen komma åt min mail nu och så händer detta. Första gången detta händer mig också sen jag började använda Gmail så man får väl ha lite tålamod.
Citera
2009-02-24, 13:20
Medlem
sittstavs avatar
"2/24/2009
We're aware of a problem with Gmail affecting a number of users. This problem occurred at approximately 1.30AM Pacific Time. We're working hard to resolve this problem and will post updates as we have them. We apologize for any inconvenience that this has caused."

Bara att vänta då.
Citera
2009-02-24, 13:26
Medlem
DigitalNirvanas avatar
Nu fungerar det för mig.
Citera
2009-02-24, 13:26
Medlem
Folk runt hela världen verkar ha problem.
Nu kom det tillbaka här iaf.
Citera
2009-02-24, 13:33
Medlem
Knas! När jag besöker gmail.se kommer ingenting. När jag besöker www.gmail.com så laddar sidan väldigt länge och detta visas:

Tyvärr...
... din fråga liknar den begäran som skickas automatiskt från datorvirus eller spionprogram. För att skydda våra användare kan vi inte hantera din begäran nu.

Vi kommer att återställa din åtkomst så fort som möjligt så att du kan försöka igen. Om du misstänker att din dator eller ditt nätverk har smittats kan du köra ett program som gör en viruskontroll eller tar bort spionprogram för att se till att systemen inte har drabbats av virus eller någon annan skadlig programvara.

Om du får det här felet upprepade gånger kan du lösa problemet genom att ta bort din Google-cookie och gå in på Google igen. Webbläsarspecifika anvisningar finns i webbläsarens supportcenter online.

Om hela nätverket är påverkat finns mer information i hjälpcentret för Googles webbsökning.

Vi ber om ursäkt för eventuella besvär och hoppas att du besöker Google snart igen.

KNAPPAST att dessa datorer har virus.. sitter på jobbet nu :S Gmail har kraschat
Citera
2009-02-24, 13:43
Medlem
Fr0ggehs avatar
Nu verkar det funka perfekt för mig iaf. Nån annan?
Citera
2009-02-24, 17:08
Medlem
Dougs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fr0ggeh
Nu verkar det funka perfekt för mig iaf. Nån annan?

Japp. Funkar bra här med.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in