Jag vet inte om det r jag som r dum i huvet eller vad det r. Men nr jag ska svara p ett mail frn till exempel min lrare s hamnar ju mailen p varandra kan man sga. Som en konversation. Men nr jag svarar (bara nr jag svarar p mail) s fr jag mailet direkt in i inboxen. Och mailet skickas aldrig.
Om jag dremot gr ett HELT nytt mail skickar samma innehll gr det ivg direkt.
Jag vet inte om det r jag som r dum i huvet eller vad det r. Men nr jag ska svara p ett mail frn till exempel min lrare s hamnar ju mailen p varandra kan man sga. Som en konversation. Men nr jag svarar (bara nr jag svarar p mail) s fr jag mailet direkt in i inboxen. Och mailet skickas aldrig.
Om jag dremot gr ett HELT nytt mail skickar samma innehll gr det ivg direkt.
r jag dum, eller r detta ett fel?
Du vljer vl "reply" alternativt "svara" p din lrares mail i konversationen och inte ditt egna? Lter nstan som det.
Tryck p "Svara" menyn och vlj "Visa original". Leta upp "Reply-to" och kolla att din egen e-post inte str dr. I s fall har frmodligen din lrare gjort ngot dumt s.a.s. Uppkommer felet i alla konversationer s r det naturligtvis ett problem med gmail.
Vad frvnad jag blev nr jag kte p den omtalade klassikern "502 server error".
Har haft gmail sedan starten, och brukar det flitigt. Detta r frsta gngen som jag inte kommer in.
Jag har verseende fram till inatt iaf. Ska nd ivg och jobba nu snart
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!