• 1
  • 2
2009-02-20, 00:20
Medlem
Hejsan!

Jag vet inte om det r jag som r dum i huvet eller vad det r. Men nr jag ska svara p ett mail frn till exempel min lrare s hamnar ju mailen p varandra kan man sga. Som en konversation. Men nr jag svarar (bara nr jag svarar p mail) s fr jag mailet direkt in i inboxen. Och mailet skickas aldrig.

Om jag dremot gr ett HELT nytt mail skickar samma innehll gr det ivg direkt.

r jag dum, eller r detta ett fel?
Citera
2009-02-20, 10:11
Medlem
Frbannads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slyed
Hejsan!

Jag vet inte om det r jag som r dum i huvet eller vad det r. Men nr jag ska svara p ett mail frn till exempel min lrare s hamnar ju mailen p varandra kan man sga. Som en konversation. Men nr jag svarar (bara nr jag svarar p mail) s fr jag mailet direkt in i inboxen. Och mailet skickas aldrig.

Om jag dremot gr ett HELT nytt mail skickar samma innehll gr det ivg direkt.

r jag dum, eller r detta ett fel?
Du vljer vl "reply" alternativt "svara" p din lrares mail i konversationen och inte ditt egna? Lter nstan som det.
Citera
2009-02-20, 12:04
Medlem
Jag har Gmail p svenska. S i mitt fall blir det "Svara". Men jag r helt sker p att jag klickar p svara p hans del av konversationen. Blir end fel
Citera
2009-02-20, 15:49
Medlem
Frbannads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slyed
Jag har Gmail p svenska. S i mitt fall blir det "Svara". Men jag r helt sker p att jag klickar p svara p hans del av konversationen. Blir end fel
Lter vldigt konstigt. Vad str det i felrapporten du fr tillbaka? Att mailadressen inte existerar?
Citera
2009-02-20, 17:03
Medlem
Andreasvbs avatar
Fr du upp "Svara" lngst ned, dr du skriver ditt svar?
Bara skriva och sedan tryck p skicka.

Man skall inte behver klicka p ngon lnk fr att svara, frutom att ppna brevet frn inkorgen.
Citera
2009-02-24, 11:56
Medlem
Benganiolos avatar
Kommer inte in p gmail

Hej... hijackar denna trden! Ngon mer n mig som inte kommer in p gmail? Varken www.gmail.se eller .com funkar, laddar sida utan resultat :S
Citera
2009-02-24, 12:10
Medlem
King Grubs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Benganiolo
Hej... hijackar denna trden! Ngon mer n mig som inte kommer in p gmail? Varken www.gmail.se eller .com funkar, laddar sida utan resultat :S

Samma hr.
Citera
2009-02-24, 12:11
Medlem
psychotropics avatar
Gmail har legat nere i snart en timma. Antagligen ngot temporrt fel, bara att avvakta.
Citera
2009-02-24, 12:14
Medlem
Benganiolos avatar
N jag tror google har konkat!

"Det e' tuffa tiiider, fr en deeel"... fr att citera en viss Halmstadbg
Citera
2009-02-24, 12:19
Medlem
Caesarns avatar
Fortfarande nere. Behver min mail.
Citera
2009-02-24, 12:29
Medlem
hedets avatar
Tryck p "Svara" menyn och vlj "Visa original". Leta upp "Reply-to" och kolla att din egen e-post inte str dr. I s fall har frmodligen din lrare gjort ngot dumt s.a.s. Uppkommer felet i alla konversationer s r det naturligtvis ett problem med gmail.

Frvrigt bekrftar google ett problem med tjnsten just nu: http://www.techcrunch.com/2009/02/24...ns-into-gfail/
Citera
2009-02-24, 12:43
Medlem
Packans avatar
Vad frvnad jag blev nr jag kte p den omtalade klassikern "502 server error".

Har haft gmail sedan starten, och brukar det flitigt. Detta r frsta gngen som jag inte kommer in.
Jag har verseende fram till inatt iaf. Ska nd ivg och jobba nu snart
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in