Citat:
Ursprungligen postat av Snöflingor
De hallucinationer jag fick av den LSD jag i ungdomen intog var frmst vldigt vldigt sjuka mnster.
Marken under mig brukade frvandlas till miljarder sm rrliga "strck", min uppfattning av dessa var ju att de var maskar/kryp (som jag tycker r vldigt obehagligt), men de var egentligen bara sm sm rrliga strck.
Olja brukade rinna verallt. Nerfr husvggar och dylikt. Dropp, dropp dropp. Droppar verallt.
Miljardtals droppar framfr gonen.
Folk ansikten frvreds.
Tyngdlagen slutar att fungera, min kropp knns viktls. Jag trodde att jag skulle svva ivg och brukade hlla i mig i saker.
Svrt att frklara allt, men ett hus kunde bli hundratals hus efter varandra. Alltid massa mnster, man var fast i ett spindelvv.
Skrmmande, oerhrt skrmmande upplevelser.
Har inte rrt LSD efter min snedtripp, och r n idag inte riktigt mig sjlv.
knner igen mig lite i det men det r uppenbarligen du som haft en mkt starkare tripp.Trkigt att du inte r dig sjlv idag.Men det lter som en beskrivning fr en en stark lsd tripp och inget direkt mer.Jag skulle inte hvda att detta r en hallis utan just effekter frn lsd,och vldigt starka sdana.
Nr effekterna blir s starka s kan det ju likna s mkt annat som tex. maskar och d kan man inbilla sig att man fr en hallis p riktigt,men andra sidan som s verkade som om du kunde bli av med denna effekten rtt snabbt,om du frskte p rtt stt.En hallis enligt mig ska man inte kunna f att frsvinna nr man knner fr det,utan det gr inte att kontrollera.Allts det r ltt att inbilla sig att man fr hallis och det r kanske dr grunden ligger fr att en hallis ska komma till liv?
Jag sger inte att jag har rtt,det r det jag vill ha reda p!