Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-02-19, 13:18
Medlem
Infinitiv86s avatar
T.ex. kollade jag i
https://www.flashback.org/showthread.php?t=848801

Där folk quotar "...någons morsa" jag kollar igenom alla inlägg och ser dock inget sådant inlägg utav kaktusagent..

Är det något som försvunnit från min dator/som jag blockerat på något sätt eller vad är det som händer?
Samma sak har skett i endel andra trådar också som TPBtråden osvosv..

Använder Firefox
Citera
2009-02-19, 13:19
Medlem
supermassives avatar
Kan hända att de har ändrat det till "...någons morsa" själva.
Citera
2009-02-19, 13:20
Medlem
4283s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av supermassive
Kan hända att de har ändrat det till "...någons morsa" själva.
Det brukar förekomma... dock inte så himla ofta - det är riktigt förvirrande! I alla fall om det är någonting intressant som man vill läsa, och sedan kolla upp om användaren som blivit "citerad" skrivit någonting mer i tråden.
Senast redigerad av 4283 2009-02-19 kl. 13:24.
Citera
2009-02-19, 13:21
Medlem
antagonistens avatar
Det finns inga raderade inlägg i tråden, så jag antar att personen bara har modifierat citatet lite.
Citera
2009-02-19, 13:21
Bannlyst
Kan ju vara ett bortrensat "offtopic" inlägg som quotats fast där svaret/quoten varit mer ontopic och fått vara kvar?

Om jag nu förstod dig rätt?
Citat:
Ursprungligen postat av antagonisten
Det finns inga raderade inlägg i tråden, så jag antar att personen bara har modifierat citatet lite.
Fördel dig som ser de borttagna inlägget också, så du har nog rätt här!
Citera
2009-02-19, 13:25
Medlem
.ZoeJane.s avatar
Dom quotar väl inte ett nick som skulle vara "någons morsa" ?

Dom skriver om ett skämt, att det i slutändan handlade om det.
Citera
2009-02-19, 13:42
Medlem
assmans avatar
Inlägg #26

Citat:
Ursprungligen postat av kaktusagent
Det var ett kul skämt, var någons morsa. Perfekta avslutningen på den fredagen var att farsan fick en hjärtinfarkt också, fast det kunde ju knappast "polarna" veta.

Ibland är man dummare än man tror

https://www.flashback.org/showpost.php?p=15136825&postcount=26
Citera
2009-02-19, 14:17
Medlem
Infinitiv86s avatar
Haha det verkar som om jag måste ha raderat post26 på något sätt då det saknas i alla trådar, kanske har blivit så när jag tagit bort någon reklam.. Mod får gärna låsa
Citera
2012-09-09, 09:44
Medlem
Manboiiis avatar
Bump, något jag har märkt senaste tiden

Ibland försvinner inläggen som man gjort i trådar från listan, där man går in i kollar "mina inlägg" dvs.
Varför har det börjat göra så?
Ibland finns inläggen kvar på flashback i tråden, man får söka upp tråden och voila så är det dära men inte i listan.

Ibland så försvinner dom helt, utan någon slags varning eller något om att det är tagit bort. Och ibland kommer inläggen dit i listan kanske 3 dagar senare

Känner någon igen sig eller är det någon admin bara som har något emot mig?
Citera
2012-09-09, 10:41
Inaktiv Administrator
admin4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manboiii
Känner någon igen sig eller är det någon admin bara som har något emot mig?
Det kan vara att inläggsindexeringen halkar lite efter när vi har extremt hög belastning. Vi har inte valt ut dig specifikt att jävlas med.

admin4
Citera
2012-09-09, 11:27
Medlem
Moltas666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av admin4
Det kan vara att inläggsindexeringen halkar lite efter när vi har extremt hög belastning. Vi har inte valt ut dig specifikt att jävlas med.

admin4

Det kan säkert vara en av förklaringarna. Det är dock inte hela förklaringen enligt min uppfattning. Det händer då och då att några av mina inlägg försvinner spårlöst. Anledningen till att jag vet det är att jag har ett löpande system där jag sparar inläggslänken. Jag har också en bra bild av i vilken forumdel det oftast inträffar.

Eftersom jag vet vad jag skrivit är det inget större fara men lite märkligt är det trots allt. Och för att förekomma kommentaren...det handlar inte om regelbrott.
Citera
2012-09-09, 11:42
Medlem
epost72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moltas666
Det kan säkert vara en av förklaringarna. Det är dock inte hela förklaringen enligt min uppfattning. Det händer då och då att några av mina inlägg försvinner spårlöst. Anledningen till att jag vet det är att jag har ett löpande system där jag sparar inläggslänken. Jag har också en bra bild av i vilken forumdel det oftast inträffar.

Eftersom jag vet vad jag skrivit är det inget större fara men lite märkligt är det trots allt. Och för att förekomma kommentaren...det handlar inte om regelbrott.
Du menar att du typ bokmärker dina inlägg?
Om så är fallet så kan du ju fråga mod om orsak till radering i de fall du får "ogiltig länk" på inlägg som raderats.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in