Hej... Jag sneade(?) för några dagar sedan på Genie. Det var en vanlig kväll med lite extra mycket i holken eftersom det var kväll och allt..
Dock gick någonting snett. Efter jag hade rökt klart tände jag en cigarett som vanligt och efter knappt halva började jag känna mig lite konstig, inte som ett vanligt rus. Jag kände hjärtat slå fortare och fortare och det blev allt mer tydligt. Efter några minuter kände jag att jag gick och spände magen så hårt jag bara kunde, försökte slappna av utan resultat. Jag tog mig till sängen så gott jag kunde och när jag låg där var det som värst. Jag kunde inte ligga still, det var som om jag var förfrusen så mycket jag darrade. Men i själva verket var jag varm. Jag trode att min tid var kommen och att det inte fanns mycket mer att göra än att vänta... Efter några timmar gick det såklart ur (ruset) och då var allt lugnt igen. Men ändån, man blir lite skakis när man tänker tillbaka på svettandet, hjärtklappningarna, magkrampet och rycken.
Nu har jag försökt komma på ett svar till frågan ett par dagar, utan resultat.
Vad tror ni, bör jag ta det lugnt, kanske lägga ner Genie? Har ni varit med om liknande?
Kan tillägga att jag rökt SD i ett drygt år och precis gått över till Genie. Har läst om andra som fått hjärtklappningar på högre doser SD men aldrig något om Genie.
Tackar för mig.