2009-02-19, 12:29
Medlem
Hall alla flashback:are jag har precis brjat lsa en "webb-comic-strip" serie vid namn "Gone With The Blastwave", problemet r dok att jag inte hittar s mnga stripar.

P Seriens hemsida finns det bara 28-35st stripar men jag vet att det finns fler eftersom den ska uppdateras varje sndag och serien har funnits sedan 2005.

S kan Flashback hjlpa mig hitta fler strippar av denna underbara serie?
Citera
2009-02-19, 21:36
Medlem
Roseniuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZaeroZ
jag vet att det finns fler eftersom den ska uppdateras varje sndag och serien har funnits sedan 2005.
Ska var ordet...
Citera
2009-02-19, 21:39
Medlem
Menar du att de "stripparna" som ligger uppe p hemsidan r de nda som finns?
Citera
2009-02-20, 10:58
Medlem
Roseniuss avatar
Verkar s. Den hr sidan r lite inaktuell (sajten har ju kommit upp igen sedan dess) men frklarar lget rtt bra:

http://www.comicbookbin.com/gone_wit...ne-070708.html
Citera
2009-12-03, 22:45
Medlem
Neffs avatar
Tnker bumpa hr. Hemsidan r fortfarande nere och tvivlar personligen p att den ngonsin kommer upp. Finns det ngon som har sparat ner alla strippar p datorn alt. vet ngonstans dr man kan finna dem igen? Hittar ett litet via google men lngt ifrn alla. Helt underbar serie frvrigt.
Citera
2009-12-04, 01:03
Medlem
Bloodhounds avatar
Vldigt trevlig serie, tyvrr r sidan nere vad jag vet.

Har faktiskt en print frn serien "The moth"
Citera
2009-12-06, 12:12
Medlem
Sgt John Keels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neff
Tnker bumpa hr. Hemsidan r fortfarande nere och tvivlar personligen p att den ngonsin kommer upp. Finns det ngon som har sparat ner alla strippar p datorn alt. vet ngonstans dr man kan finna dem igen? Hittar ett litet via google men lngt ifrn alla. Helt underbar serie frvrigt.

http://www.blastwave-comic.com/

Fungerar fr mig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in