2009-02-18, 17:42
Medlem
tjenare, ska gadda mig för första gången den 19 mars. Jag måste dock åka ca 2 timmar till studion och jag brukar bli åksjuk när jag är lite nervös och ska åka en bit. Så jag undrar om det innebär några komplikationer om man tar åksjuketabletter innan avresan, exempelvis Postafen. Jag har hört att man inte ska ta Ipren och annat blodförtunnande medel, men tror ni att det är ok med åksjuketabletter?

tackar och bockar för svar !
Citera
2009-02-18, 18:01
Medlem
Bangar_intes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jestr
tjenare, ska gadda mig för första gången den 19 mars. Jag måste dock åka ca 2 timmar till studion och jag brukar bli åksjuk när jag är lite nervös och ska åka en bit. Så jag undrar om det innebär några komplikationer om man tar åksjuketabletter innan avresan, exempelvis Postafen. Jag har hört att man inte ska ta Ipren och annat blodförtunnande medel, men tror ni att det är ok med åksjuketabletter?

tackar och bockar för svar !

Det är okej, om du är osäker så läs på fass, "för förskrivare". Där får du en mer avancerad bild av läkemedlet.
Citera
2009-02-18, 18:05
Medlem
jastors avatar
Jag såg iaf inget om att det skulle vara blodförtunnande så det går nog bra. Men förvarna iaf din tatuerare så att han inte tror att du kommer dit drogad (man brukar ju bli rätt dåsig av sådan sorts medicin).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in