• 1
  • 2
2003-09-19, 09:55
Medlem
Schaffers avatar
Hej!

Vad är det som gör en bra eller duktig älskare? Finns det någon allmän definition eller vad är er? Själv är jag bara skeptisk.

/Schaffer
Citera
2003-09-19, 10:43
Medlem
TEOs avatar
Lyhördhet är bra.

Att man vet hur sin partner vill ha det. Det svåra är att ta reda på vad det är och det gör man lättast genom att samtala med partnern under själva akten. Då menar jag inte att man skall ha någon J-A diskussion om saker och ting. Ni som vet förstår säkert vad jag menar och ni som inte gör det har en del att lära.
Citera
2003-09-19, 10:58
Medlem
crippas avatar
Det beror också på partnern. Jag har gott rykte, men ibland funkar det liksom inte.
Citera
2003-09-19, 11:15
Medlem
RoppTorskMMs avatar
Men så är det nog, vissa tror jag bara man inte funkar ihop med...det en del gillar som man kanske är bra på, tycker andra inte om...då blir det fel...sen kan man ju lära sig vad den andra tycker om vartefter, men om du menar första gången behöver det ju inte bli bra även fast man själv tycker man är bra...och även fast man haft bra sex med ett par första gången...
Citera
2003-09-19, 11:33
Bannlyst
Samma sexuella preferenser+att veta hur partnern vill ha det. Då jag inte är så "välutrustad" har jag övat upp min förmåga att använda mun och händer till en skön konst. När man slickar skall man tex inte göra uppehåll utan fortsätta, även om det känns ansträngande, och man måste veta hur starkt man skall trycka och hur fort tungan skall röra sig osv. När jag smeker en kvinna brukar jag använda fingrarna som en vibrator, dvs jag "vibrerar" i uppåt mot magen istf att köra ut och in. Krokar två fingrar runt "avsatsen" i slidan, så att fingertopparna är riktade framåt/uppåt. Går också att göra i anus, särskilt på mer erfarna kvinnor.
Citera
2003-09-19, 15:44
Medlem
Dawnriders avatar
Frikostighet

Att vara naturlig, och frikostig .. att vara villig att lära sig vad den andre gillar.

Thats it.
Citera
2003-09-19, 21:22
Medlem
Schaffers avatar
Tack för svaren! Bra och seriösa allihop.

/Schaffer
Citera
2003-09-19, 21:24
Medlem
colds avatar
eftrsom du heter Schaffer så är jag säker på att du kan använda tungan.
Citera
2003-09-19, 21:30
Medlem
L_BRUCEs avatar
kanske lite off-topic, det kan i bland vara så att jag har svårt att komma dvs det tar för lång tid, vilket brukar resultera i att min nuvarande kk får ont? Vad skall jag göra?
Citera
2003-09-19, 21:45
Bannlyst
Lyxproblem

Citat:
Ursprungligen postat av L_BRUCE
kanske lite off-topic, det kan i bland vara så att jag har svårt att komma dvs det tar för lång tid, vilket brukar resultera i att min nuvarande kk får ont? Vad skall jag göra?
Du kan ju låta henne suga/byta hål? Runka själv och spruta på henne?
Citera
2003-09-19, 22:08
Medlem
L_BRUCEs avatar
Tja, jag är ganska fixerad av att tjejen ska komma, gör hon inte det har jag misslyckats. Att byta hål till något annat än munnen, är inget för mig. Brukar komma på henne, mest av rädsla för att bli pappa... Hon påstår att hon skyddar sig men man kan ju aldri veta..
Citera
2003-09-20, 14:18
Medlem
LadyTieras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av L_BRUCE

Häll på med glidmedlet EROS, det är helt underbart och jättedrygt.....sen kan man köra i timmar......
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in