• 1
  • 2
2009-02-17, 23:30
Medlem
CohfzZs avatar
Sitter och funderar på att beställa ett par påsar spice gold från spiceshop.se. Har sökt men det finns ett enda inlägg att tillgå ifrån. Så ni som har beställt får gärna berätta om era erfarenheter om ni fått ett seriöst intryck kring leverans osv. De är lite billigare och spicesweden/nordic verkar ha en massa strul för tillfället.
Jag är ingen spice anhängare i allmänhet, men har ingen kontakt som kan förse med sweet Jane eller ens standard brunt nu på flera månader. Har helt enkelt lust och slappna av lite denna helg.
2009-02-17, 23:37
Medlem
kamikaze_kids avatar
Intressant aldrig hört talas om den, såg att de hade något som hette "No Name" som skulle vara samma innehåll och styrka som Spice Silver, billigare än hos spicesweden.

Tyckte sidan verkade seriös.
2009-02-17, 23:42
Medlem
CohfzZs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kamikaze_kid
Intressant aldrig hört talas om den, såg att de hade något som hette "No Name" som skulle vara samma innehåll och styrka som Spice Silver, billigare än hos spicesweden.

Tyckte sidan verkade seriös.

Just därför blev jag lite fundersam, ingen verkar ens känna till stället ( inte ens på flashback ) och noname produkter ger ju ingen betryggande känsla direkt, men jag får en mer seriösare känsla av sidan allmänt än spicesweden/nordic iaf. Man vill dock inte skänka bort en femhundring om de är scammare.
2009-02-17, 23:46
Bannlyst
Hm, de verkar vara väldigt dåligt me fakta från dem när man söker på google.
Det tidigaste jag hittade var ett inlägg frän början av Februari månad där någon nämnde hemsidan på något forum.
Ser annars bra ut, men jag skulle vänta med att beställa därifrån tills mer folk har gett sin röst hörd angående deras seriositet/scamrisk. (men någon måste ju vara försökskanin också. )

Sen reagerade jag på en sak till. De har reklamationsrätt på oanvänd produkt inom 7 dagar. Ursäkta datornörds-språket, men WTF!? Har aldrig hört talats om något sådant tidigare när det gäller internet-shoppar av såna här ämnen.
Visst, det är ju inte helt orealistiskt, men det luktar ändå lite torsk i gäddhänget.
2009-02-18, 00:04
Medlem
CohfzZs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anbow
Hm, de verkar vara väldigt dåligt me fakta från dem när man söker på google.
Det tidigaste jag hittade var ett inlägg frän början av Februari månad där någon nämnde hemsidan på något forum.
Ser annars bra ut, men jag skulle vänta med att beställa därifrån tills mer folk har gett sin röst hörd angående deras seriositet/scamrisk. (men någon måste ju vara försökskanin också. )

Sen reagerade jag på en sak till. De har reklamationsrätt på oanvänd produkt inom 7 dagar. Ursäkta datornörds-språket, men WTF!? Har aldrig hört talats om något sådant tidigare när det gäller internet-shoppar av såna här ämnen.
Visst, det är ju inte helt orealistiskt, men det luktar ändå lite torsk i gäddhänget.

Visst luktar det lite konstigt, fri frakt, rabbat och reklamationsrätt men ändå ingen seriös info någonstans. Känns som att de borde ha blivit betydlig mer konkurrenskraftiga mot mer etablerade sidor, å andra sidan står det längst ner på sidan att de har fått copyright 2009, alltså helt nya på marknaden.
Nån försökskanin tänker jag iaf inte bli, heller köpa bushweed om man ska kasta pengarna, men inte ens det har varit tillgänglig på länge.
2009-02-18, 00:42
Medlem
Sidan ser ju proffsig och seriös ut. Dock skulle jag köra på Goodsmoke.se om jag var du. Ganska mycket bättre priser och garanterat gröna!
2009-02-18, 00:52
Medlem
loliravers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sebastian-.-
Sidan ser ju proffsig och seriös ut. Dock skulle jag köra på Goodsmoke.se om jag var du. Ganska mycket bättre priser och garanterat gröna!

Citat:
Sidan ser ju proffsig och seriös ut.

Citat:
proffsig och seriös

2009-02-18, 00:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av loliraver

Hahahahaha.. Only on Flashback.
2009-02-18, 01:03
Medlem
Citat:

La en beställning på goodsmoke igår kväll. Det ska vara framme imorgon. Priserna är bra, och portopriserna också. Får se hur det går.
2009-02-18, 01:55
Medlem
CohfzZs avatar
Sidan känns något seriös med kortbetalning och rent utseendemässigt, däremot ett par inlägg riktad mot ynglingar på " hamsterpaj " och " ungdomar.se " är inte riktigt kvalificerad för att uppskattas som fullt seriös.
Får ta och lägga en beställning på spicesweden eller goodsmoke, hur stor är då chansen att det dyker upp senast på fre ? är ingen ide annars.
2009-02-18, 02:54
Medlem
loliravers avatar
2009-02-18, 03:07
Medlem
implantss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CohfzZ
Sidan känns något seriös med kortbetalning och rent utseendemässigt, däremot ett par inlägg riktad mot ynglingar på " hamsterpaj " och " ungdomar.se " är inte riktigt kvalificerad för att uppskattas som fullt seriös.
Får ta och lägga en beställning på spicesweden eller goodsmoke, hur stor är då chansen att det dyker upp senast på fre ? är ingen ide annars.
Umm... borde du inte fråga det i rätt tråd? Dvs, inte den här...
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in