Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-07-08, 23:24
  #12385
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snoovit
Nu tittar jag på telefonen och den 5:e ikonen (två lodräta och ett snedstreck), är döpt till "Din musik" där finns följande 5 kategorier: spellistor, stationer, låtar, album och artister. Jag hittar inget som heter bibliotek eller Podcasts & videos
Som underkatalog till "Din musik" (varför heter det olika på olika mobiler tro).
Citera
2017-07-08, 23:34
  #12386
Medlem
Snoovits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
Som underkatalog till "Din musik" (varför heter det olika på olika mobiler tro).

Underkataloger i "Din musik", är de fem jag nämnde (spellistor, stationer, låtar, album och artister) sedan kommer "Nyligen spelade". Har en Samsungtelefon.
Citera
2017-07-08, 23:38
  #12387
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snoovit
Underkataloger i "Din musik", är de fem jag nämnde (spellistor, stationer, låtar, album och artister) sedan kommer "Nyligen spelade". Har en Samsungtelefon.
Jag startade min Samsung och den kallar, precis som min iPhone, det för "Ditt bibliotek" som förvisso innehåller de underkategorier du räknar upp men dessutom "Podcasts & videos". iPhonen nickar instämmande.
Kan du ha gammal version av Spotify eller kör du inte Spotify Premium (om nu det påverkar)?
Citera
2017-07-08, 23:42
  #12388
Medlem
Snoovits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
Jag startade min Samsung och den kallar, precis som min iPhone, det för "Ditt bibliotek" som förvisso innehåller de underkategorier du räknar upp men dessutom "Podcasts & videos". iPhonen nickar instämmande.
Kan du ha gammal version av Spotify eller kör du inte Spotify Premium (om nu det påverkar)?
Jag har uppdaterat Spotify idag och jag har Premium.
Citera
2017-07-08, 23:48
  #12389
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snoovit
Jag har uppdaterat Spotify idag och jag har Premium.
Då ger jag upp. Ser fram mot lösningen
Citera
2017-07-09, 00:01
  #12390
Medlem
Snoovits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
Då ger jag upp. Ser fram mot lösningen
Jag med Tack för du tog dig tid! Det finns nån community på Spotify, kanske ska prova där, annars får jag skriva i sökfältet som Schlafhund tipsade.
Citera
2017-07-09, 13:40
  #12391
Medlem
MrTruckers avatar
Ja då vet tyvärr inte jag heller. Jag har podcasts och videos lätt tillgängliga i mitt bibliotek. Har en S7 Edge.
Citera
2017-07-10, 12:46
  #12392
Medlem
Q1986s avatar
Stör mig något enormt på att man ej kan få notiser/e-mail när artist man följer släpper nya låtar/album.

Hur jäkla svårt kan det vara för Spotify att fixa det
Citera
2017-07-10, 12:57
  #12393
Medlem
DirtyNorths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Q1986
Stör mig något enormt på att man ej kan få notiser/e-mail när artist man följer släpper nya låtar/album.

Hur jäkla svårt kan det vara för Spotify att fixa det
Det är den funktionen jag saknar mest med Spotify också....
Citera
2017-07-10, 14:29
  #12394
Medlem
schlafhunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Q1986
Stör mig något enormt på att man ej kan få notiser/e-mail när artist man följer släpper nya låtar/album.

Hur jäkla svårt kan det vara för Spotify att fixa det

Citat:
Ursprungligen postat av DirtyNorth
Det är den funktionen jag saknar mest med Spotify också....
Någon gång har jag faktiskt fått ett mail när en artist jag lyssnar på släppt nytt. Inte helt regelbundet dock. Inuti klienten finns det ju faktiskt en funktion där man kan välja att få uppdateringar om nya releaser men den fungerar inte. Push-notifikationer finns inte ens tillgängliga längre.

Men det finns en vettig lösning och det är den ständigt uppdaterande (på fredagar) spellistan Release Radar. Möjligen inte helt perfekt men den håller reda på nya releaser från artister och band man lyssnat på. Hyfsat bra.
Citera
2017-07-10, 14:35
  #12395
Medlem
Kaustis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Q1986
Stör mig något enormt på att man ej kan få notiser/e-mail när artist man följer släpper nya låtar/album.

Hur jäkla svårt kan det vara för Spotify att fixa det

Antar att det tog för mycket resurser, alternativt att man vill lösa det "automatiskt" istället eftersom många kanske inte följer artisterna på Spotify. Men ja, jag håller med. Saknar funktionaliteten som tusan...
Citera
2017-07-10, 14:51
  #12396
Medlem
Q1986s avatar
Synd att inte Swarm FM funkar längre. De hade en funktion med att man kunde se alla släpp som ens favortier släptte.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback