2008-02-29, 19:09
Medlem
Skulle detta vara möjligt? Detta skulle vara bra då andra sitter vid sin dator och dem inte skulle se vad man har för nick på FB.

Cheers!
Citera
2008-02-29, 19:15
Medlem
Snövits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Helter
Skulle detta vara möjligt? Detta skulle vara bra då andra sitter vid sin dator och dem inte skulle se vad man har för nick på FB.

Cheers!

Så att de istället postar för att se vem som är inloggad? Nej ger du andra tillgång till din dator så rekommenderar jag dig att logga ut.
Citera
2008-02-29, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snövit
Så att de istället postar för att se vem som är inloggad? Nej ger du andra tillgång till din dator så rekommenderar jag dig att logga ut.
Blir ju svårare att se, speciellt eftersom man har Flashback som startsida, och därför ser det så fort man tar upp internet.
Citera
2008-02-29, 21:58
Medlem
Snövits avatar
Citat:
Blir ju svårare att se, speciellt eftersom man har Flashback som startsida, och därför ser det så fort man tar upp internet.

Det väljer man ju själv.
Citera
2008-02-29, 22:01
Moderator
tobess avatar
Citat:

I det fallet är det ju bara att logga ut efter varje gång man varit inne på FB - eller att byta startsida.

Frågan som det gällde i trådstarten då - nej, i dagsläget så kommer det alltid att stå ditt nick uppe till höger.
Citera
2008-02-29, 22:07
Medlem
Snövit:Jag frågade ju inte efter efter andra alternativ, klart jag förstår att det går att dölja. Tack för ingenting.

Citat:
Ursprungligen postat av tobes
Frågan som det gällde i trådstarten då - nej, i dagsläget så kommer det alltid att stå ditt nick uppe till höger.
Tack för svar!
Citera
2009-02-17, 20:13
Medlem
burntfacemans avatar
Möjlighet att dölja användarnamnet på förstasidan?[Sammanfogade trådar]

Ibland när jag har vänner hos mig, och vi går in på forumet ser folk mitt användarnamn uppe i högra hörnet.

Citat:
Välkommen tillbaka, burntfaceman
Du var här senast: Idag klockan 18:02
Privata meddelanden: 0 olästa, totalt 49.

Finns det en möjlighet att ta bort den där rutan helt och hållet? Jag menar, jag vet ju ändå vilket användarnamn jag har.
Citera
2009-02-17, 20:20
Medlem
CodeMANs avatar
Med tanke på FBs storlek så kommer du troligen att höra ett fett "nej".

Du får logga ut när du får besök...
Citera
2009-02-17, 20:21
Medlem
Omar Santanas avatar
Med firefox och adblock plus går det, lägg bara till #STRONG som nytt filter för att få bort användarnamnet.

Edit: Detta verkar dock ta bort trådnamnen, vilket kanske inte är så smart.
Senast redigerad av Omar Santana 2009-02-17 kl. 20:27.
Citera
2009-02-17, 20:31
Medlem
Heinzes avatar
Vet ej om jag har missförstått din fråga men om du loggar ut istället för att "kryssa ner" så syns inte ditt nickname varje gång du skriver in www.flashback.org
Citera
2009-02-17, 20:31
Medlem
burntfacemans avatar
Fanns ett plug-in till Firefox som kunde göra det åt mig.
R.I.P. (Remove It Permanently) hette det, och med det kan jag ta bort hela element ur en hemsida; bland annat namnet.

Case closed.
Citera
2009-02-21, 00:44
Tekniker
bengs avatar
Självklart får du/ni använda RIP för att ta bort användarnamnet. MEN ni ska vara varnade att många av "våra buggar" handlar om att en användare använt RIP eller liknande.

När ni väl har tagit bort en bit av siten med RIP brukar det ofta resultera konstighter när vi gör ändringar i våran HTML-kod.

Jag är absolut inte emot användandet av RIP. Men rekommenderar det enbart för erfarna användare.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in