2009-02-17, 13:11
Medlem
Min brosas batteri till PSP:n (FAT) fungerar inte lngre. Det gr inte heller att ladda det. Hans psp r hackad till version 5.00 M33-4 med hjlp av pandora.
Har samma psp med samma version fast mitt batteri funkar.

S nu undrar jag om man kan fixa hans batteri med pandora? Hur gr jag det i sdna fall? Fr jag har testat att lgga in "Pandora battry installer" med det str bara "The game could not be started"
Citera
2009-02-17, 13:59
Medlem
Tsubasas avatar
det finns en psp trd redan anvnd den,

ert problem tror jag r att ni gjort ntt fel nr ni skulle gra pandora-batteriet till ett vanligt batteri igen, fr nr det r ett pandora s gr det inte att ladda och anvnda.

hur gjorde ni det till pandora, ppnade ni det eller genom att anvnda magic stick?
Citera
2009-02-17, 14:18
Medlem
magic stick
Citera
2009-02-17, 14:34
Medlem
Tsubasas avatar
gr d s att du tar ut batteriet och stoppar i ett magic stick i psp:t
sen stter du i laddaren (fortf inget batteri i) och startar psp:t och sen stter du i batteriet. vad hnder d? fr du mjligheten att konvertera tillbaka batteriet till ett vanligt igen?

edit: vilken guide fljde ni? lnk?
Citera
2009-02-17, 15:20
Medlem
Fr bara "The game could not be started" nr jag frsker kra "Pandoras Bettery Firm.Installer" och "Pnadoras Battery Creator". Plus att man ser tv till filer som r "Corrupted Data".

Jag fljer denna guide: http://www.mypsp.com.au/GuideDetail.aspx?id=225

D jag inte har ett magic stick mste jag gra ett. Mste jag d ha version 1.5? Funkar det inte med 5.00 M33-4?
Citera
2009-02-17, 16:55
Medlem
Tsubasas avatar

gjorde du det som jag har gjort i bold-text?
Citera
2009-02-17, 18:44
Medlem
EDIT: Aha, fan vad dum jag r
Jag kan ju kra programmet p min egna psp. Nu hoppas jag att batteriet ska g gng. Ska ladda och se.

EDIT 2: Nope. Det vrkar som att batteriet r helt paj. Fr de laddar i en minut och sen tycker han att batteriet r frdig laddat fast det nd r p 0%.
Senast redigerad av nicke157 2009-02-17 kl. 19:07.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in