2009-02-17, 10:44
Medlem
kan man importera EZ drummer - drumkit from hell bibloteket till superior drummer? som i ez-drummer där man kan bläddra mellan olika trumkomp.
Citera
2009-02-17, 11:24
Medlem
Bartman777s avatar
japp, fast du använder ju inte ezdrummer längre, då du ersätter det med superior drummer, men tilläget drumkit from hell (och alla andra tillägg som finns) installerar du bara, så finns det i superior, precis som det gör i EZdrummer
Citera
2009-02-17, 15:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bartman777
japp, fast du använder ju inte ezdrummer längre, då du ersätter det med superior drummer, men tilläget drumkit from hell (och alla andra tillägg som finns) installerar du bara, så finns det i superior, precis som det gör i EZdrummer

okej, men jag har gjort det du säger men jag hittar inte dfh bibloteket

jag kan t.ex välja DFH som trummkit genom menyn brevid presets, sen i presets finns alla kit, death metal, thrash etc

men det är alla färdiga komp som jag inte hittar. måste jag lägga till någon katalog, isåfall hur?
Citera
2009-02-18, 01:47
Medlem
Bartman777s avatar
ah sorry, då missförstog jag dig.... det har jag ingen koll på, jag skriver alltid egna trumkomp.
men man tycker ju att det borde finnas, konstigt vore ju annars, eftersom det finns i EZD.
men vart man hittar det vet jag inte som sagt... tyvärr
Citera
2009-02-18, 06:06
Medlem
Jean Claudes avatar
Samma här, jag gör mina egna trumkomp men:

EZPlayer kan man använda till superior drummer och då fungerar det som ezdrummer, tyvärr verkar det som att det är uppdelat i två program istället för, som i ezdrummer, vara integrerat i ett och samma program.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in