2009-02-18, 11:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nightfighter
Visst finns det folk som är döpta till Sanna, men det hör inte hit.

Vad som är intressantare är väl om det är som du skriver, att suggan Klinghoffer egentligen heter Alexandra. Hittade denna sköna artikel från GP om just Alexandra Klinghoffer i Gbg. Stämmer in till 100% med vad man kan gissa sig till om dennes personlighet. Som alla andra PK-ister. Skaffar barn med en "Ju*n N*vas-Garc*a" enligt artikeln. Bor först i mys-Haga i GBG sen till en hyreslägenhet i ett "A-läge" som omvandlas till bostadsrätt.
Hon lovsjunger den dynamiska mixen i detta priviligerade boende och tror på fullt allvar att hon lever i en "väldig mix". Tycker lite synd i förbifarten att "- Men rent solidariskt är det inte bra att det blir mer och mer bostadsrätter." Men hey, sånt kan man ju ställa krav på andra om....

http://www.gp.se/gp/road/Classic/sha...d=113&a=231869

Som sagt, även om det nu skulle vara fel i mitt antagande så är chefen Klinghoffer hjärnan, Stenman den ivriga bävern. Stenman får man en del märkligheter på när man söker. Allt från Josefssons side-kick till reportage om miljonärskor som lyxgifter sig. Otäckt...

Vilken genomvidrig människa hon tycks vara! Märklig exemplifiering hon kör med för övrigt då hon beskriver mixen av människor. "Allt från bilbliotekarier till pensionärer". Hon är dum i huvudet.
Citera
2009-02-18, 11:25
Medlem
tojos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lars365
Ifall du uppfattade mig som otrevlig ber jag i så fall om ursäkt.

Hur vet du att ingen ville ha/försökte ta väskan? Hon uppgav att hon blev hotad.
Det var detta jag menade med, "Hur vet du detta? Var du där?".

Antingen ljuger hon eller så talar hon sanning! Hur det är med detta vet vi ej, allt här är bara spekulationer.
Det förefaller ju dock mycket osannolikt att hon skulle ljuga när hon 1 är journalist och 2 har en bandupptagning som hon kan och i detta fallet blir tvungen att spela upp!

Det att hon är journalist ger jag inte mycket för, men att en journalist skulle ljuga om vad som finns på en bandupptagning som hon kort därefter ämnar spela upp förefaller som sagt som något mycket, mycket osannolikt!

Jag tror du får läsa det jag skrev igen, nämligen:
Sedan krävs det vild fantasi för att, som tidigare skribent antydde, ställa till med en scen helt utan att de försöker ta väskan från henne.

Vi är alltså helt överens.
Citera
2009-02-18, 11:42
Medlem
Hon är väl frilansare?
Citera
2009-02-18, 12:06
Medlem
det värsta är att hon ser sig som nån "martyr"
bojkotta statlig media!
Citera
2009-02-18, 12:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lepop
edit: fick precis reda på att Caroline tillfälligt hade bytt namn till "Johansson". Nu ska hon tydligen ha bytt tillbaka till "Stenman" (som hon egentligen heter).

edit 2: Hon bor i Göteborg.

Uhmm.... på facebook finns en C Stenman Dencker, som enl. birthdaysamkörning har bytt namn till/från Johansson Dencker - och bor i Göteborg (men är bara 21).

Vad är nu detta för konspiration? Har någon gjort rename *.Stenman *.Johansson?
Citera
2009-02-18, 12:12
Medlem
Hall

Tack för all information.

Tänker bjuda någon av dessa damer på kaffe med dopp vid nästa obevakade permission.
Kan bli ett intressant och spännande möte.

Vänster eller höger spelar ingen roll-men de som under falsk flagg djävlas och spelar med falska kort måste alltid räkna med konsekvenserna.
Citera
2009-02-18, 12:52
Medlem
Megaforces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sthlmkid
Ursäkta min okunskap, men får man verkligen smygfilma folk på detta vis?
Får jag bära runt en kamera i smyg och dokumentera allt som händer och sen om jag har lust - sända skiten i nationell TV?

Nja, tv4-chefen Nils Hansson och reportern Helena Brunkman prickades av pressens etiska nämnd när de gjorde samma sak för några år sen.
Citera
2009-02-18, 13:07
Medlem
nVcs avatar
Subban får väl skylla sig själv om hon ska hålla på så. Förväntade hon sig att de skulle styckmörda henne eller vad?
Citera
2009-02-18, 13:32
Bannlyst
Stenmans chef umgås flitigt med EXPOiter. Stenman är utplockad och lurad av sin chef som bedriver en politisk agenda.

Man hade ett möte om Wallfarreri den 18 februari 2008.
Sannolikt var det då EXPO/AFAs Daniel Poohl och Sanna Klingshoffer lade de första planerna.
http://jg.jmg.gu.se/kalendarium/pkinbjudan080218.html

http://www.publicistklubben.se/2008/...fa-pa-svenska/

SR borde redovisa hur mycket EXPO är involverade i detta. Eftersom EXPO
är en vänsterextrem organisation med band till AFA vars störta mål är att sänka SD som parti. Man har enträget arbetat med det i decennier. Detta måste Klinghoffer ha känt till.

Patetiskt att Daniel Poohl verkar helt ovetande om detta på EXPOs hemsida.
http://www.expo.se/2009/48_2464.html

Det är horribelt om Sveriges Radio anlitar vänsterextremister bunda till AFA via Antifa-net för att nita ett demokratiskt parti på väg in i riksdagen. Hur kan de dessutom blåsa en ung tjej att agera duktig idiot?
Senast redigerad av Kafir 2009-02-18 kl. 14:26.
Citera
2009-02-18, 14:56
Bannlyst
Jag undrar om Stenman hade ett förhållande med nån i SDU? Man talar kryptiskt om "nära relation" på SDs hemsida. Eller är det bara jag som har snuskig fantasi?
Citera
2009-02-18, 14:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Unosoli
Uhmm.... på facebook finns en C Stenman Dencker, som enl. birthdaysamkörning har bytt namn till/från Johansson Dencker - och bor i Göteborg (men är bara 21).

Vad är nu detta för konspiration? Har någon gjort rename *.Stenman *.Johansson?

Kaliber chefens fulla namn och hon som var med på båten är
Alexandra Klinghoff Navas. Hon verkar vara av judisk börd så man undrar varför hon avlyssnar sveriges absolut Israelvänligaste parti.
Senast redigerad av Kafir 2009-02-18 kl. 15:01.
Citera
2009-02-18, 16:28
Medlem
Jag vrider mig och ASGARVAR! SD är totalt avklätt.
Kul att läsa denna tråden om alla smånassar som håller SD bakom ryggen.
Heja Caroline! Du är min hjälte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in