Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 7
  • 8
2019-08-11, 11:05
  #85
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kurt1
Jasså? Annars brukar det ju förvarnas om just rånrisk och manas om försiktighet till den som besöker Ukraina, och dessutom pågår det ju faktiskt tom ett krig i detta land, vilket tydligen många har glömt bort.

Däremot tvivlar jag absolut inte på att det finns många riktigt bra sexsäljande damer i detta land.
Jag har varit i Kiev och jag kan säga att det är mycket säkrare än Stockholm. Där går tjejer ensamma mitt i natten i de mörkaste gränderna. Risken att utsättas för brott är mycket större i Sverige, jag fick den känslan i alla fall.
Citera
2019-08-11, 15:49
  #86
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av erasmus11
Jag har varit i Kiev och jag kan säga att det är mycket säkrare än Stockholm. Där går tjejer ensamma mitt i natten i de mörkaste gränderna. Risken att utsättas för brott är mycket större i Sverige, jag fick den känslan i alla fall.


Det rätt skönt att veta med tanke att det var en tidning som listade Ukraina och Sverige som dom farligaste i Europa.
Citera
  • 7
  • 8

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback