2009-02-16, 22:27
Medlem
Jag ska på AC/DC nu på söndag och är peppad. Dock måste jag vara på en grej alldeles innan och kommer inte kunna komma till Globen på utsatt tid (19.30). Men det är väl å andra sidan då förbanden etc. börjar. Kan inte tänka mig att AC börjar innan 21. Så min fråga är: är det lugnt att komma sent till spelningar? Har aldrig gjort det nämligen. Kommer man in ändå liksom? Eller låser de på nåt vis?

Väldigt tacksam för svar. Tror att jag kommer till Globen vid 21.
Citera
2009-02-16, 22:31
Medlem
Whitesnakes avatar
Du kommer in det är ingen fara!
Citera
2009-02-16, 22:45
Medlem
DeoGs avatar
Ha så kul på AcDc =)
Citera
2009-02-16, 23:14
Medlem
Tackar! Man gör det alltså? Känns gött. De kan ju inte gärna börja innan 21, tycker jag. Måste ju vara minst ett förband och en timma roddning. Gött som fan, tack grabbs. Jag ska vara på Söder innan så det blir ju inte många minuter från Medborgarp. till Globen.
Citera
2009-02-20, 01:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av petsy
Tackar! Man gör det alltså? Känns gött. De kan ju inte gärna börja innan 21, tycker jag. Måste ju vara minst ett förband och en timma roddning. Gött som fan, tack grabbs. Jag ska vara på Söder innan så det blir ju inte många minuter från Medborgarp. till Globen.

Japp, sen är det ju alltid race till första fållan om man har ståplats, men har du inte brådis eller sittplats så kan du ju alltid skippa förbandet och komma efter en stund, brukar aldrig vara något problem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in