• 1
  • 2
2009-02-17, 00:48
Medlem
krysz1s avatar
Jag tycker att det är kul för artisterna som lägger upp låtarna för de får mer och seriösare respons, och håller med om att det blev jävligt rörigt i den gammla tråden :P Men det blir så jävla mycket trådar får hoppas att det går att lösa...

För att inte vara helt OT så lyssnade jag faktist på låten :P
Tyckte den var väldigt platt som någon sa, lite tråkig att lyssna på och känns som de bara tittar på en text och sedan läser upp den i takt till musiken. Om det vågar ta i lite mer ibland så tror jag det kan hända något. De hade båda väldigt fina röster!
Citera
2009-02-17, 18:19
Medlem
RazerEeeks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noetlovskij
Ok
Nej nej ^^
Jag är 19 långa vårar :P
Citera
2009-02-18, 01:53
Medlem
Bartman777s avatar
jag är inne på det förslaget notte hade förut.
att ha en separat tråd för egen musik, med genreindelning... så skulel det bli mindre rörigt, och alla "lyssna på min låt"-trådar skulle nite översvämma "Egen musik - teori och praktik". för nu känns det som att det blir rörigt likt förbannat...
Citera
2009-02-18, 02:00
Medlem
krysz1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bartman777
jag är inne på det förslaget notte hade förut.
att ha en separat tråd för egen musik, med genreindelning... så skulel det bli mindre rörigt, och alla "lyssna på min låt"-trådar skulle nite översvämma "Egen musik - teori och praktik". för nu känns det som att det blir rörigt likt förbannat...

Skulle man inte kunna dela upp Egen musik i 2 forum? Ett Teori och ett Praktik.
I praktik lägger man musik som man själv eller någon annan man känner ha skapat så har man de flesta genrer. Typ Rock, Elektronisk, Rap osv. Man har stora genrer istället för massa små under genrer. Sedan i teori så ställer man frågar om allt möjligt som har med instrument/musik att göra. Kanske någon som har sagt liknande men det var så jag tänkte, någon mod som kan tänka sig att ordna detta?
Citera
2009-02-18, 02:09
Medlem
Bartman777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krysz1
I praktik lägger man musik som man själv eller någon annan man känner ha skapat så har man de flesta genrer. Typ Rock, Elektronisk, Rap osv. Man har stora genrer istället för massa små under genrer. Sedan i teori så ställer man frågar om allt möjligt som har med instrument/musik att göra. Kanske någon som har sagt liknande men det var så jag tänkte, någon mod som kan tänka sig att ordna detta?

jo det är väl nått sånt jag tänkte mig med... för nu känns det som att alla "lyssna på min låt"- trådar försvinner i mängden ändå.
Citera
2009-02-18, 16:43
Medlem
RazerEeeks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krysz1
Det är bara och dra igång en tråd =)
Citera
2009-02-22, 01:09
Medlem
Grym! ;D
Citera
2009-02-22, 02:30
Medlem
vnc-s avatar
Riktigt bra röster, men extremt tråkig och seg låt
Citera
2009-02-22, 21:42
Medlem
Nomissss avatar
Den första tjejen. Hennes röst hade passat sjukt bra i någon eurodance eller hardtrance låt. Inte för att jag gillar eurodance, men rösten är ju som gjuten för jobbet!
Citera
2009-02-23, 16:25
Medlem
RazerEeeks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nomisss
Den första tjejen. Hennes röst hade passat sjukt bra i någon eurodance eller hardtrance låt. Inte för att jag gillar eurodance, men rösten är ju som gjuten för jobbet!
Jag får framföra detta till dom, så vi se vad deras näste projekt blir :P
Citera
2009-02-23, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RazerEeek
Jag får framföra detta till dom, så vi se vad deras näste projekt blir :P

Ja dom har riktigt fina röster, dom får gärna ringa och sjunga för mig innan jag somnar på kvällen, hade somnat gott då.
Citera
2009-02-23, 23:46
Medlem
snattacks avatar
Helt okej, dock inte ett dugg originell.

Sen är det synd att så uppenbart autotuna loss. Frågan är också varför ni inte körde stämmor när ni ändå är två stycken, dock får man säga att det soundet är nog det som är mest originellt med denna låt.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in