Citat:
Ursprungligen postat av Kongruensbojd
Har svängt ang. vad jag tycker om familjerna. Algeson (stavar de med ett s?) verkar reko faktiskt. Barnen är harmoniska och föräldrarna är otroligt engagerade och måna om att ungarna ska få vara ute i naturen.
Värst tycker jag om Ilmruds. Morsan ser som hämtad ur från The Walking Dead och fy fan vad dålig hon är på att uppfostra sin avkomma. Farsan är otroligt töntig och allt han företar sig verkar vara uppstyrt av TV4.
Håller delvis med. Ja Alegssons verkar vara harmoniska och det är inte så mycket gap och skrik. Dock anser jag att det är lite väl kaosartat i hemmet och vid handlingen och sådana sakaer. Tror fortfarande att föräldrarna delar samma genpool.
Ilmrud ja, ar också svårt för dom. Som du säger bristfällig uppfostran och sen verkar unga extremt bortskämda. Köper allt åt dem. Verkar vara hennes dockor. Pysslingen kändes uppstyrd. Ja allt känns så udda där.
Wallqvist är ju WT och det äts jämt och ständigt. Kommer ihåg förra säsongen då de var på marknad, först åt de korv och sen hamburgare. Alltid slavsig skitmat och Usch. Men de är också väldigt harmoniska och barnen är lugna och väluppfostrade