2026-07-26, 11:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaffekoppeninga
Carola Wetterholm bitter surkärring. Vägrar arbeta. Mest intresserad av att roa sig hon. Barnen får inte ta del av nåt skoj.

Jag frågade henne på Instagram hur hon hade råd med allt men fick inget svar såklart för det är knappast gratis att leva för jag tror inte heller att exmaken kan betala ett så stort underhåll så hon kan leva loppan.
Citera
2026-07-26, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kakakan
Jahapp. Ännu ett nytt projekt av Madeleine Ilmrud. Undrar om detta ska slutföras? Hon startar en fotbollsförening, som hon givetvis är ordförande för. Den ska stå för barnens bästa osv osv

En icke fungerande länk till fotbollsföreningen; sjöstadenmotala if, gav inte mer information. För onekligen får man tusen frågor av ett sådan nystartad förening.
Hur ska den finansieras?
Hur/ var får de träningstider?
För vem är klubben? Pojkar i Madeleines egna barns ålder? För det verkar bara vara hennes söner på bilderna i den nystartade instagramsidan och bara hennes nära och kära som gillat/ kommenterat.

Tror ni att detta projekt avslutas? Inga andra av Madeleines tusen andra projekt genom tiderna har ju gjort det…

Ska hon få nån inkomst på detta? Hennes företag har ju gått i konkurs så undrar vad de lever av, endast Mickes lön?
Citera
2026-07-27, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kotten82
Ska hon få nån inkomst på detta? Hennes företag har ju gått i konkurs så undrar vad de lever av, endast Mickes lön?
Se där, har hon konkat alltså?
Citera
2026-07-28, 00:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jag-heter-Linnea
Jag frågade henne på Instagram hur hon hade råd med allt men fick inget svar såklart för det är knappast gratis att leva för jag tror inte heller att exmaken kan betala ett så stort underhåll så hon kan leva loppan.
Nä sådana frågor gillar hon icke.
Ugglar i husvagnen själv hon. Istället för hänga med på fotbollsturnering tex. Åka och hälsa på Corinda.
Då finns det inga pengar. Lär kosta och ränna ut på krogen fredag och lördag 🥳🥳
Citera
2026-07-29, 17:51
Medlem
Frågan är hur hon har kunnat behålla huset. Nu är ju inte barnen så små längre.
Barnbidrag och bidragsförskott har minskat,. Har inte exmaken rätt till sin del av fastigheten?
Citera
2026-07-30, 13:45
Medlem
Tavastehuss avatar
Tveklöst har programmet stjälpt mer än det hjälpt. Men så är det med skräp som TV4. Säger någon emot?
Citera
2026-08-01, 01:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gilli
Frågan är hur hon har kunnat behålla huset. Nu är ju inte barnen så små längre.
Barnbidrag och bidragsförskott har minskat,. Har inte exmaken rätt till sin del av fastigheten?

Han har väl inte claimat den? Han bara försvann och ville ju inte ha något med sin före detta familj att göra, så även barn och fastighet.
Citera
2026-08-04, 00:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MREnzoWrange
Han har väl inte claimat den? Han bara försvann och ville ju inte ha något med sin före detta familj att göra, så även barn och fastighet.
Det finns en anledning till varför han inte claimat det:

"En lösning på boendet, ja.. Det finns två lösningar; den ena att jag och barnen bor kvar här, den andra att han tar barnen och bor vart han vill men tar heltidsansvar. Bollen är hans där, det är han som har en schysst inkomst." https://carolawetterholm.se/2015/06/19/rattegang/
Citera
2026-08-04, 18:09
Medlem
Tror hon är helt omöjlig att samarbeta med. Hon är felfri och har alltid rätt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in