2012-02-21, 19:22
Medlem
Zedss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smiskad
Som det sagts förut i tråden så var lastbilsfarsan bara pappa till de yngsta ungarna, de visade också att han har några foton i lastbilen på några döttrar.
Men en av de äldsta sönerna snackar hela tiden om "mamma och pappa".

Jag får inte det att gå ihop, jävligt förvirrande.

För hög dos av onepiece i avsnittet också.

Håller med. De gjorde mig sjukt förvirrad igår.
Citera
2012-02-21, 20:27
Medlem
Efter att hört mamman i Falköping förklara att hon tycker att barnet ska bo hos henne så kan jag inte förstå hur någon kan kalla sig feminist.
Citera
2012-02-21, 21:26
Medlem
LolaMcRoes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Statoil
Efter att hört mamman i Falköping förklara att hon tycker att barnet ska bo hos henne så kan jag inte förstå hur någon kan kalla sig feminist.

Inte för att det har någonting med feminism att göra men hennes resonemang var ju helt stört.
Förstår att den stackars pojken inte vill bo där.
Citera
2012-02-21, 22:10
Medlem
Och varför skulle det resonemanget inte ha med feminism att göra?
Citera
2012-02-22, 06:47
Medlem
LolaMcRoes avatar
Citat:
Och varför skulle det resonemanget inte ha med feminism att göra?

Feminismens grundtanke handlar om jämställdhet mellan könen. Inte att kvinnan ska vara det "ledande" könet. Sen finns det såklart grenar inom feminismen som pekar på andra saker, precis som det finns inom andra politiska rörelser. Men grundtanken är jämställdhet och människans lika värde oavsett kön.
Citera
2012-02-23, 11:35
Medlem
wendy1s avatar
Citat:

Vad hade det med lika lön för män och kvinnor att göra? läs på, läs rätt för fan.
Citera
2012-02-25, 02:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av youwishmsaplayer
Vilken jävla white trash familj.. pöse, grille... Måste ha en jävla buss och ringa sina föräldrar att hjälpa till och bära när dom handlar... För helvete använd p- piller...

Hört talas om dialekter??
eller ni kanske inte har det där du kommer ifrån?
Citera
2012-02-27, 21:21
Medlem
Smiskads avatar
Varmlänningarna är det mest WT jag sett.. blir bara värre för varje avsnitt.
Citera
2012-02-27, 21:24
Medlem
SiSeniors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SiSenior
Ingen mer av deltagarna i programmet (än Maria) som bloggar om livet? Vill minnas att det var någon annan...

Bumpar denna frågan då jag inte fått något svar.
Citera
2012-02-27, 21:38
Medlem
Smiskads avatar
Det skulle vara kul och få se något avsnitt där dom visar familjerna från de förra säsongerna.

T.ex dom från Älvdalen, Tina som var otrogen.
Familjen som öppnade ett café i sitt hem.
Och familjen med trillingarna.
Citera
2012-02-27, 23:39
Medlem
Zedss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SiSenior
Bumpar denna frågan då jag inte fått något svar.

Mirkas blogg:
http://minbebis.com/blogg/tiobarnsmamma/

Jag hittar inte Annas (om nu har en) men har i alla fall läst att hon ska ha en.
Citera
2012-02-28, 00:34
Avslutad
Jag tycker det är lite roligt hur alla familjer tycker att det gått bra när barnen har varit med någonstans, men för oss med inga eller ett fåtal barn ser det ut som rena rama kaoset.

I dagens avsnitt: pappan passar barnen själv och säger att de barn som inte sköter sig får inte vara med och laga mat. Men alla får vara med för de skötte sig så bra, jag tycker att de var sjukt olydiga i affären, hade de varit mina barn så kanske två-tre hade fått vara med och göra maten, de andra hade fått se på.

Och när de två pojkarna skulle hänga upp sina nappar, den ena var ju skitstor för att använda napp. Lite äckligt, faktiskt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in