2012-04-02, 20:40
Medlem
Ronilles avatar
Kul att Walle ha fått på sig en av Sportspegelns gamla avlagda kavaj när han gifter sig. Sedan borde det vara skottpengar på män som slickar på sin nyblivna frus finger vid cermonin...
Citera
2012-04-02, 21:01
Medlem
Tacos
Citera
2012-04-02, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AdamN
Tacos

Hhah det missa ja. Vadå åt dom tacos. Det är bara att gratulera, ni har lyckats
Citera
2012-04-02, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av youwishmsaplayer
Hhah det missa ja. Vadå åt dom tacos. Det är bara att gratulera, ni har lyckats

Bröllopsmiddagen var tacos...
Citera
2012-04-02, 21:23
Medlem
Citat:

Hhaha det är bara att gratulera. DOM HAR LYCKATS Äter man ju utan att skryta deras bröllopsmiddag nån gång varje eller varannan vecka
Citera
2012-04-02, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av youwishmsaplayer
Hehe dom på irland eller var dom nu är sitter på golvet och äter som en jävla white trash familj... Dom kan typ inte säga- Excuse me, is there any tables or something there we can sit down ELLER VAD FAN SOM HELST. Sen skryter att dom har 9 barn.. JA dom är ju jätteuppfostrade världens jävla KAOS ffs..

Men eller hur, eller så kan man ju försöka hitta nånstans att äta där de har bord. Undrar vad personalen tyckte om de små gapiga jäv... jag menar små sötnosarna som satt som kackerlackor överallt på golvet.

Gode gud, tacos som bröllopsmiddag. Grattis, ni har slagit rekord i White Trash. Fattar inte riktigt hur man tänkte till där? Tacos är smaskigt?
Sen hur de lyckades äta det utan att klibba ner kläderna förstår jag inte. Är det bara jag som slabbar ner mig när jag äter det?
Citera
2012-04-02, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SwedishMilkmaid
Men eller hur, eller så kan man ju försöka hitta nånstans att äta där de har bord. Undrar vad personalen tyckte om de små gapiga jäv... jag menar små sötnosarna som satt som kackerlackor överallt på golvet.

Gode gud, tacos som bröllopsmiddag. Grattis, ni har slagit rekord i White Trash. Fattar inte riktigt hur man tänkte till där? Tacos är smaskigt?
Sen hur de lyckades äta det utan att klibba ner kläderna förstår jag inte. Är det bara jag som slabbar ner mig när jag äter det?

När ja äter tacos går det åt 1 kg papper typ Dom fixade det tydligen utan några helst jävla problem..

Brukar sällan eller typ aldrig gnälla eller anmärka på några familjer i vanliga fall MEN karlstad familjen och bruden med slick frisyren har jag svårt för.

Den andra familjen med den finländska mamman tycker jag är helt okej. Pappan där verkar otroligt härlig
Citera
2012-04-02, 22:18
Medlem
Jag tippade på att det skulle bli Smörgåstårta på bröllopet men dom visade vart wt-skåpet ska stå med rejäl svennetacos! Jadu mycket ska man se...

Falköping familjen gräver sig bara djupare och djupare ner för varje program som går, klassiker när ungen vill ha tidning, får inte, dödshotar morsan, får juicedricka istället, mamman försöker bortförklara situationen och sin usla föräldrarteknik med "att det blir lättare om man riktar uppmärksamheten åt något annat" = Mutar ungen med något annat.
Citera
2012-04-02, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smokey
Jag tippade på att det skulle bli Smörgåstårta på bröllopet men dom visade vart wt-skåpet ska stå med rejäl svennetacos! Jadu mycket ska man se...

Falköping familjen gräver sig bara djupare och djupare ner för varje program som går, klassiker när ungen vill ha tidning, får inte, dödshotar morsan, får juicedricka istället, mamman försöker bortförklara situationen och sin usla föräldrarteknik med "att det blir lättare om man riktar uppmärksamheten åt något annat" = Mutar ungen med något annat.

Hehe bra skrivit.
Citera
2012-04-02, 22:42
Medlem
Citat:
Oh herregud........

Den familjen måste vara med i top10 white trash familjen
Citera
2012-04-03, 01:54
Medlem
tjenaretjenares avatar
Far illa av den där Karlstad familjen alltså.. Någon mer som gör det?
Citera
2012-04-03, 08:22
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjenaretjenare
Far illa av den där Karlstad familjen alltså.. Någon mer som gör det?

Beror på vad du menar, jag tycker dom lätt är den sknaste familjen av de 3 som är med, tätt följda av Norrströms. Dom där frikyrkliga som var på Irland med en skock adhd-barn blir jag grymt irriterad på då dom inte verkar bry sig för fem öre hur ungarna beter sig.
Och visst, Karlstadgänget må vara wt. Men dom skäms inte för det och lever sina liv.. Jävligt softa personer måste jag få lov att säga med lättsam humor.. Farsan är ju hur rolig som helst som aldrig ens strukit en skjorta
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in