2012-02-18, 20:59
Medlem
Jag har en teori om hon 16-åringen i Karlstads-familjen som hjälper till så mkt... Kanske var så att innan mamman träffade lastbilschaffisen så var hon ensamstående, och då var dottern TVUNGNEN att hjälpa till, och det kanske sitter kvar i ryggmärgen eller så..

Läste BTW http://blogg.loppi.se/elvabarnsmamman/2012/02/15/vad-sager-ni-2/ att finskan på landet ska ha "blogg-träff" i Enköping, och att Uppsala-mamman från säsong 2 skulle dyka upp, bara jag som är sugen på att åka dit med öronproppar och se spektaklet på avstånd?!
Citera
2012-02-19, 13:32
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av youwishmsaplayer
Nu tycker bara det är WHITE TRASH familjer i det skiten men vad fan.. OM man ska storhandla ska man inte göra det på ica eller är det statiol som gäller då istället

och bara skitprodukter. Bättre att köpa på typ city gross där de har storpack av nästan allt.
Citera
2012-02-19, 16:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av LaVanja
Hon skriver ju likadant som hon pratar i sin blogg http://minbebis.com/blogg/mariawallquist/
Fan jag kan inte med att läsa det, där kan vi snacka "tal-skrift" på höööög nivå

Hennes blogg går inte att läsa, man får ont i huvudet. Kanske borde dessa bloggande mammor satsat på skolan i stället för att trycka ut ungar. Alla har ju fått barn väldigt tidigt.
Senast redigerad av GenesisP 2012-02-19 kl. 17:18.
Citera
2012-02-20, 18:19
Medlem
cosmic_dancers avatar
på familjeliv går diskusionen om programmet varmt. Dock är ju dom på familjeliv som dom är och de älskar ju alla familjer, spciellt värmländska familjen (?...eller ja pappan i den famiuljken har jag väl minst problem med, men mamman, fy fan vilken jävla wt kärring)

Dock är trashen på familjkeliv lite bekymdrade över den där familjen i falköping eller vart de nu bor (Dra mig baklängers, men en hel del på fl tycker ungarna är ouppfotrade och att det är äckligt med en fyra.fmeåring med blöja och napp)
Citera
2012-02-20, 18:33
Medlem
SiSeniors avatar
Ingen mer av deltagarna i programmet (än Maria) som bloggar om livet? Vill minnas att det var någon annan...
Citera
2012-02-20, 19:37
Medlem
Ronilles avatar
Alla morsor bloggar. Mirka på loppi, Anna på blogspot och värmlandsmorsan på minbebis.se
Citera
2012-02-20, 20:13
Medlem
Ett jävla skogstroll med tatoo nära bröstet. Fredagsmys. Fy fan vadå white trash..
Citera
2012-02-20, 20:26
Medlem
lukte på heste. barne. finns ingen sövhytt. Banta för helvete ditt jävla fetto
Citera
2012-02-20, 21:45
Medlem
de400s avatar
Familjen wahlströms barnuppfostran är ju inte den bästa.

- Kan du gå ner från bordet?
- Kan ni sluta slåss?

Om barnen får välja så kommer dom definitivt inte sluta om ni ställer allt som frågor.
Dessutom tycker jag att fadern i den värmländska familjen är mer som en främling, känns inte som att barnen riktigt känner sin pappa.
Citera
2012-02-21, 05:50
Medlem
Ska bli fint och se pappan i Falköping familjen visa sitt rätta jag nästa vecka när han måste ta hand om barnen själv.

Fanns så mycket att påpeka om den familjen i det här avsnittet, först alla äckelungar med napp när dom skulle måla teckningar åt halvbrorsan som kom på besök. Och apropå halvbrorsan, tyckte så synd om honom och jag tror inte han gillar sina halvsyskon så värst, tror han har det bättre hos sin pappa i Norrland än hos morsan och alla ungjävlar.

Till sist Theodore i den familjen, vilken äcklig mesunge det verkar vara... Ska ha uppmärksamhet hela tiden av sina föräldrar, kommer bli en ungdomsligist av honom, sanna mina ord.
Citera
2012-02-21, 10:56
Medlem
The Beach boys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av youwishmsaplayer
Ett jävla skogstroll med tatoo nära bröstet. Fredagsmys. Fy fan vadå white trash..
Vad många som gnäller om White Trash. Det är väl i princip bara White Trash och syskon som skaffar barn med varandra som får så där Många barn.
Citera
2012-02-21, 19:21
Medlem
Smiskads avatar
Som det sagts förut i tråden så var lastbilsfarsan bara pappa till de yngsta ungarna, de visade också att han har några foton i lastbilen på några döttrar.
Men en av de äldsta sönerna snackar hela tiden om "mamma och pappa".

Jag får inte det att gå ihop, jävligt förvirrande.

För hög dos av onepiece i avsnittet också.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in