2014-02-25, 13:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av liberator123
Halvtid i FA

Redan?!
Citera
2014-03-03, 20:23
Medlem
http://blogg.loppi.se/familjendavidsson/2014/03/03/betesslapp-2014/

Vad synd!!! Jag hade lätt åkt till dom för att se hur som lever på riktigt. Förbannade mejeri
Citera
2014-03-13, 19:25
Medlem
Vissa av familjerna som deltar i det här programmet verkar vara en smula mindre begåvade än genomsnittet, MEN familjen Norrström verkar faktiskt inte vara en av dem. Dom är ju sjukt sköna!
Citera
2014-03-17, 14:39
Medlem
Hade inte trott det, men Madde Ilmrud tycks vänta familjens 9:e barn!! Jag som trodde att det äktenskapet var i gungning... . Det kan det ju ändå vara i och för sig, men... lite förvånad är jag över det väntade barnet.
Citera
2014-03-17, 15:18
Medlem
Incendios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vilmulina
Hade inte trott det, men Madde Ilmrud tycks vänta familjens 9:e barn!! Jag som trodde att det äktenskapet var i gungning... . Det kan det ju ändå vara i och för sig, men... lite förvånad är jag över det väntade barnet.

Och om man får gissa är det säkert snart i gungning igen... Micke ville ju inte ha fler barn efter sjunde, men så fick de lilla Tuvali(eller hur fan de stavar hennes namn). Nu har de varit ifrån varandra, made up igen och nu är allt bra och det firas med ett litet kärleksbarn. Eftersom allt är bra just nu då.
Citera
2014-03-17, 15:25
Medlem
Kongruensbojds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Incendio
Och om man får gissa är det säkert snart i gungning igen... Micke ville ju inte ha fler barn efter sjunde, men så fick de lilla Tuvali(eller hur fan de stavar hennes namn). Nu har de varit ifrån varandra, made up igen och nu är allt bra och det firas med ett litet kärleksbarn. Eftersom allt är bra just nu då.

Två IQ badbollar som inte kan göra annat än barn. Stackars... barn.
Citera
2014-03-17, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vilmulina

Men var får de plats med alla barnen? Bor de inte i en vanlig lägenhet? Visst att två(?) av barnen bor hos sin pappa då och då men ändå. Känns som att man staplar barnen på hög ungefär.
Citera
2014-03-18, 08:15
Medlem
Ja det bor i vanlig lägenhet, en fyra eller femma. Hon har aldrig visat närmare bilder på hur barnen sover om nätterna. Gillar inte annars heller hennes attityd, hon är så j**la uppstudsig och tål ingen kritik alls! Dessutom tycks hon inbilla sig att hennes blogg är bland de populäraste... .

Såg att Carola skrev att Perra stuckit till Thailand, i sex veckor! OMG! Den karln tycks tydligen vilja glömma att han lämnar 9 barn efter sig??

Kommer ju ihåg att han tidigare knappt haft tid att ta ledigt för förlossningarna...
Citera
2014-03-18, 13:27
Medlem
Man får en känsla av att männen enbart är spermabanker för vissa av damerna i serien. När dom avlat klart åker dom ut, eller när dom tröttnat på att avla klart så sticker dom med en ung thai tjej.

Maria är väl för gammal för fler barn, då åkte Walle ut. Madde blev plötsligt kändis och PR kåt, då åkte Micke ut, sen hittade hon ingen ny man som ville ha 8 barn från 3 tidigare förhållanden så då fick Micke komma tillbaka och baka en bebis till. Tina tröttnade på att vara husmor och hemmamamma och stack ifrån man och barn - 10 barn, kanske skulle tänkt lite tidigare på att det är roligare att vara ute och festa, träna och byta man varje halvår.

Carolas man trivdes antagligen inte så bra i familjen eftersom han var borta hela tiden, det var ju tydligen inget problem att ta ledigt från syltkokandet, när han verkligen ville själv. Han kanske var trött på allt tjat om nya bebisar, men det dyker säkert upp någon liten thai/svensk bebis där snart, DÅ blir det nog livat i Carolas blogg. Tycker synd om henne, men lite naiv verkar hon.
Citera
2014-03-18, 13:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SwedishMilkmaid
Men var får de plats med alla barnen? Bor de inte i en vanlig lägenhet? Visst att två(?) av barnen bor hos sin pappa då och då men ändå. Känns som att man staplar barnen på hög ungefär.

Flickorna delar ett rum, dom större pojkarna ett och dom tre minsta pojkarna bor i typ ett allrum uppe som är öppet mot trappan ner och vardagsrummet. Om jag fattat det rätt. Sen har mamsen och pappsen ett rum. Känns aningen trångt för en så stor familj.

Stackars barn
Citera
2014-03-18, 13:40
Medlem
farlings avatar
Höll på att storkna när jag läste på Madeleines blogg att hon är med barn igen, är hon ute efter något världsrekord eller vad fan är det frågan om?
Men hon kanske tror att det går att lappa ihop ett trasigt förhållande med ett nytt litet kärleksknytte, 100 spänn på att det inte håller 1 år till.
Stackars barn....
Citera
2014-03-18, 17:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av farling
Höll på att storkna när jag läste på Madeleines blogg att hon är med barn igen, är hon ute efter något världsrekord eller vad fan är det frågan om?
Men hon kanske tror att det går att lappa ihop ett trasigt förhållande med ett nytt litet kärleksknytte, 100 spänn på att det inte håller 1 år till.
Stackars barn....

Tror inte jag heller...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in