har använt adaptec easy cd under flera år sen gick jag över till nero för programmet slutade fungera med ny brännare och nu verkar samma sak ha hänt, hela tiden kommer det nyare versioner som oftast är såpass avancerade att hela systemet krashar.
vill ha tag i ett så enkelt program som möjligt säg inte img-burn för det använder jag redan dock bara när jag bränner dual-layer
vill ha ett kompakt och enkelt program mest för att bränna enkla saker inga redigerings-tillägg eller annat tillägg.
har problem med hastigheten när jag bränner dvd, tar upp mot 30min med img-burn, använder det bara när jag bränner dual-layer den funktionen är konstigt och fungerar inte med nero.
nero har fungerat förut och då tog det bara 5-6min för en full dvd-skiva nu tar det så lång tid att jag börjar tröttna.
därför söker jag nåt mer program mest för att testa, är inget fel på brännaren och den är relativt ny.
nero är bäst hitills helt klart, tar man bort alla andra tillägg och bara installerar nero burning rom så blir det enkelt. men slutar bara fungera ibland och kan inte bränna dual-layer med nero.
prövade nånting som hette roxio det var så konstigt, gick inte att anpassa installationen så alla paket installerades gick inte ens att välja bort.
när jag skulle bränna så hängde sig hela systemet.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!